Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je laat je vrouw solo naar Zuid-Afrika gaan en voelt je daar op je gemak bij?
Ja. Ik kan overigens wel mee mocht ik dat willen maar daar liggen mijn interesse niet.
Maar jij vertrouwd je vrouw niet als ze met je kind op vakantie wil en jij wil zelf niet mee?
Dan scheeld er toch iets aan je relatie als je je vrouw niet vertrouwd

Ja. Ik kan overigens wel mee mocht ik dat willen maar daar liggen mijn interesse niet.
Maar jij vertrouwd je vrouw niet als ze met je kind op vakantie wil en jij wil zelf niet mee?
Ik denk niet dat hij niet bedoelt dat je vrouw niet te vertrouwen is, maar eerder dat Zuid-Afrika nogal een gevaarlijk en crimineel shithole is (ook plaats afhankelijk).

Weer heel basic
200gr kip
70gr rijst
200gr groente
IMG_20240110_142634.jpg

Ik zou mijn vrouw en kind niet alleen laten in een Afrikaanse criminele shithole vol met criminele n*gers met een tyfushekel aan blanken.

Dat heeft niets met jaloezie of vertrouwen te maken :roflol:.

Ik zou mijn vrouw en kind niet alleen laten in een Afrikaanse criminele shithole vol met criminele n*gers met een tyfushekel aan blanken.

Dat heeft niets met jaloezie of vertrouwen te maken :roflol:.
My mistake. Ze is in haar tienerjaren met haar moeder naar een safari park geweest en wil daar graag eens terug. En onze jongste zoon wil daar ook graag heen. Denk niet echt dat ze de slums van ZA wil bezoeken eerlijk gezegd :roflol:

My mistake. Ze is in haar tienerjaren met haar moeder naar een safari park geweest en wil daar graag eens terug. En onze jongste zoon wil daar ook graag heen. Denk niet echt dat ze de slums van ZA wil bezoeken eerlijk gezegd :roflol:

Zolang ze uit Pretoria, Durban en Johannesburg blijven, zal dat wel prima zijn.

Door die pic kan ik nu (net na m'n meal) al niet wachten tot de volgende maaltijd.
Cream of rice over een uur of twee 🙏🙏
hahah altijd kut dat je dan nog moet wachten. COR is niet mijn ding, ik houd het wel bij havermout

Terug
Naar boven