XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bekendste broodje van Utreg (en omstreken), nummer 34: Carpaccio :wave:

IMG_4274.jpg
In België noemen wij dat gewoon een pistolette

Bully mie

90g eiermie
450g groente
350g kipfilet
3 teentjes verse knoflook
Badjak, ketjap, curry,cayennepeper
Pindasaus, eitje en 2 plakken kroepoek
#buikjevol
IMG_0938.jpeg

Wat zijn die bollen ?

Nee, niks voor mij idd.

Verspakket Indiase Kerrie
20240203_193021.jpg

Met extra kip en groentjes om er driemaal goed van te kunnen eten. Voor het eerst rijst gekook volgens de methode van @apfelstrudel, blijkbaar was het vanavond te ingewikkeld voor me om 125g met 1,5 te vermenigvuldigen. Wat niet aan de pan bleef plakken smaakte uitstekend.

Maakt u zich geen zorgen over het gebrek aan foto's, ook de afgelopen dagen heb ik prima gegeten, met uitzondering van vrijdag. Het was wel meer van hetzelfde, de foto's van Snert en Verspakket Couscous kent u wel. Toch in 4 dagen de goed gevulde soep die begon met 4 liter water weggewerkt, nog wel een bakje aan een maatje gegeven. De volgende keer wel proberen of het weken van de spliterwten gasvorming kan voorkomen of verminderen.

Vrijdag met wat kennisen bij een Italiaans restaurant gegeten. Zowel bij voor- als hoofdgerecht zelf zout moeten toevoegen voor smaak en het is daar werkelijk bij voor-, hoofd-, nagerecht en koffie met likeur niet gelukt om de hele tafel tegelijkertijd van de gang te voorzien. Zelfs in de gemiddelde snackbar lukt dat nog. Gelukkig was het aan tafel erg gezellig.

Nice, ik zou ook ooit wel een carnivore dieet willen proberen.

Nice, ik zou ook ooit wel een carnivore dieet willen proberen.
Tot je na 2/3 dagen zonder koolhydraten zit en heel de dag voelt alsof je 3nnmol testosteron in je lichaam hebt.

Probeer keer week lang zeer weinig/geen koolhydraten te eten, denk dat het vies gaat tegenvallen.

Terug
Naar boven