RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
In België noemen wij dat gewoon een pistoletteBekendste broodje van Utreg (en omstreken), nummer 34: Carpaccio
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In België noemen wij dat gewoon een pistoletteBekendste broodje van Utreg (en omstreken), nummer 34: Carpaccio
![]()
Lekker. Is dat deze?Bekendste broodje van Utreg (en omstreken), nummer 34: Carpaccio
![]()
Nee, dat is niet gewoon. Wij Nederlanders zijn gewoon.
Correct, aanvullend verhuis ik eind deze maand naar de tweede suggestie uit je vraagLekker. Is dat deze?
Woon je in Utrecht? Of in Japan?

Die haal ik ook altijd inderdaad daar!Bekendste broodje van Utreg (en omstreken), nummer 34: Carpaccio
![]()
Hoeveel vlees eet jij op een dag?Picanha voor het slapen. En de berg voor morgen in de stoofpan.
Het is momenteel de basis van mijn dieet. Dus dat is best veel als je ongeveer op onderhoud zit.
Maatje van mij doet dat. Is er erg tevreden over. Zou er zelf niet aan moeten denken.Nice, ik zou ook ooit wel een carnivore dieet willen proberen.
Tot je na 2/3 dagen zonder koolhydraten zit en heel de dag voelt alsof je 3nnmol testosteron in je lichaam hebt.Nice, ik zou ook ooit wel een carnivore dieet willen proberen.