- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik snap m, ik betaal bij de baktotaal webshop €35 voor 2,5kg dus €1,40 voor 100 gram, vind ik nog wel te doen.deze van lidl.de kost €1,29 per reep van 125gr.
Ben er wel tevreden mee. Lindt kost al gauw +€3,- voor 100gr. Moet ook op de kleintjes letten in deze crisistijd 😂
Die van de Lidl heb ik ook weleens gehad, klusweekendje met vrienden en dan 's avonds bij de koffie met een lekkere whiskey.deze van lidl.de kost €1,29 per reep van 125gr.
Ben er wel tevreden mee. Lindt kost al gauw +€3,- voor 100gr. Moet ook op de kleintjes letten in deze crisistijd 😂
Grootgebruiker 💪Haha ik snap m, ik betaal bij de baktotaal webshop €35 voor 2,5kg dus €1,40 voor 100 gram, vind ik nog wel te doen.
Tip:Thaise groene curry met kipfilet, aardappelen en snijboontjes.
![]()
Ai, lekker! Eet smakelijk, vast al op🤣
Gaan er snel in, maar het is niet dat ik er mega veel zin in heb alleen makkelijk en snelle kcal boost. Zit je in een goeie cut dan smaakt ie zeker weten 10x beter
In de periode dat ik
"Hoeveel zit er in zo'n burger dan? 700 ofzo toch? 🤣Gaan er snel in, maar het is niet dat ik er mega veel zin in heb alleen makkelijk en snelle kcal boost. Zit je in een goeie cut dan smaakt ie zeker weten 10x beter
750 laag vet (30gr) ivm lantus. Anders had ik 2x big tasty gepakt a 950 kcal ps, maar die zitten op 60gr vet ps.Hoeveel zit er in zo'n burger dan? 700 ofzo toch? 🤣
In veel landen, zoals bijvoorbeeld in Azië, misschien met hindoes en moslims, telt kip niet als vlees. Je zou ook kunnen zeggen dat gevogelte wat anders is.In de periode dat ikeen plantvegetariër was, was ik eens in het bedrijfsrestaurant op het werk.
Bij de kassa:
Kassamevrouw: "Neem je geen vlees?"
BB: "Nee, ik ben vegetariër."
Kassamevrouw: "Ow, maar ze hebben ook chicken nuggets hoor."
BB: ""
Eet je wel eens een zachtgekookt eitje?
Of meerdere minuten op 65 graden, of nog veel meer minuten op 60 graden (pasteuriseren).![]()
Infectie met salmonella
Meer weten over een infectie met salmonella? Je vindt hier alle informatie over de diagnose, behandelingen, operaties en het leven met een MDL-ziekte.www.mlds.nl
Eiwit stolt vanaf ong 63°C. Eigeel stolt vanaf ong 65-68°C.
Bij een zachtgekookt eitje heb je dus kans op overlevende salmonella bacteriën in het eigeel (en zelfs het eiwit).
Echter:
Ongeveer 1 op de 3000 eieren bevat salmonella.
Salmonellose | LCI-richtlijn | LCI-richtlijnen
Samenvatting Verwekker: Salmonella-bacteriën Incubatieperiode: Meestal 12 tot 96 uur (mediaan 45 uur) Besmettingsweg: Via besmet voedsel, water en contact met (huis)dieren Besmettelijke periode: Van begin tot eind van symptomatische periodelci.rivm.nl
En er zijn iets van 1000+ verschillende salmonella types, de 1 schadelijker dan de ander.
De kans dat je als gezond persoon ziek wordt is heel klein.