En zoete aardappel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zoete aardappel?
Papa steks doet er weer alles aan aandacht te krijgen
Als ik echt om aandacht verlegen zit ga ik wel wat anders doen.Papa steks doet er weer alles aan aandacht te krijgen
Werken?Als ik echt om aandacht verlegen zit ga ik wel wat anders doen.
Carnivoren dieet is enkel en alleen vlees..?Het was even wennen maar dat carnivore dieet bevalt best.
![]()
Vlees, vis, gevogelte, boter, eieren en ik eet ook nog wat noten. Normaal zou je ook zuivel kunnen nemen maar dat valt bij mij niet zo goed.
Vlees, vis, gevogelte, boter, eieren en ik eet ook nog wat noten. Normaal zou je ook zuivel kunnen nemen maar dat valt bij mij niet zo goed.
Grootste voordeel is dat je zo goed kan uitzoeken waar je allergieën en pijntes vandaan komen. Ik merkte na een week al direct minder pijn in mijn lijf (waar ik al>10 jaar last van heb) en mijn tinnitus is met 90% gedaald en dat is wel heel erg fijn.
Grootste voordeel is dat je zo goed kan uitzoeken waar je allergieën en pijntes vandaan komen. Ik merkte na een week al direct minder pijn in mijn lijf (waar ik al>10 jaar last van heb) en mijn tinnitus is met 90% gedaald en dat is wel heel erg fijn.Geen groenten, fruit, rijst, pasta en dergelijke? Waarom carnivoren dieet?
Grootste voordeel is dat je zo goed kan uitzoeken waar je allergieën en pijntes vandaan komen. Ik merkte na een week al direct minder pijn in mijn lijf (waar ik al>10 jaar last van heb) en mijn tinnitus is met 90% gedaald en dat is wel heel erg fijn.
Wat bedoel je met "zo"?Vlees, vis, gevogelte, boter, eieren en ik eet ook nog wat noten. Normaal zou je ook zuivel kunnen nemen maar dat valt bij mij niet zo goed.