XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Old Lady Masterchefau GIF by Junior MasterChef Australia

Van die voorgemalen filterkoffie van o.a. DE is niet te zuipen en wordt doorgaans ook gemaakt van bonen van bedroevende kwaliteit.

Als je echt eens goede filterkoffie wil drinken moet je specialty coffee kopen. Dan zal er een wereld voor je open gaan.

Van die voorgemalen filterkoffie van o.a. DE is niet te zuipen en wordt doorgaans ook gemaakt van bonen van bedroevende kwaliteit.

Als je echt eens goede filterkoffie wil drinken moet je specialty coffee kopen. Dan zal er een wereld voor je open gaan.
Deze smaakt prima(DE is maar een merk, maar denk dat je roodmerk bedoelt van DE)
1 volle schep op 250ml

Beide Arabica bonen, niks mis mee. Als ik in de stad ben haal ik wel eens een cappuccino bij Costa, die gebruiken een mix van Arabica en Robusta. Ook lekker :o

Maar filter koffie blijft beste in mijn mening :D

• Like
Waarderingen: K82
Vanmiddag een voorradje vlees ingeslagen van de Arabische slager.... Gelijk ff de BBQ getest. Voor avond eten daarna paar hamburgers en steak gebakken ;-)

1709397777053.png

1709397835426.png
1709397903056.png
1709397963308.png
1709397939067.png

Ik leef onder een steen omdat ik niet weet wat 'specialty coffee' is? Waarom niet gewoon antwoord geven? Wellicht kom ik dan onder die steen vandaan ;)

Het was een grapje, dushi.

Specialty coffee is wanneer die shit ingekocht en gebrand wordt door van die kleine hipster onderneminkjes die al die shit zelf sourcen in Afrika / Zuid - Amerika etc. Dat itt tot grote concerns die koffiebonen van de laagste categorie in duizelingwekkende hoeveelheden opkopen en vervolgens onder een fancy merknaam heel duur verkopen.

Neem een kijkje op het wereldwijde web

Het was een grapje, dushi.

Specialty coffee is wanneer die shit ingekocht en gebrand wordt door van die kleine hipster onderneminkjes die al die shit zelf sourcen in Afrika / Zuid - Amerika etc. Dat itt tot grote concerns die koffiebonen van de laagste categorie in duizelingwekkende hoeveelheden opkopen en vervolgens onder een fancy merknaam heel duur verkopen.

Neem een kijkje op het wereldwijde web

Zo duur is het niet en of een hipster onderneming een koffieboon maalt of een groot bedrijf :D tja..

Zo duur is het niet en of een hipster onderneming een koffieboon maalt of een groot bedrijf :D tja..

Specialty coffee wordt nooit gemalen verkocht, doos. Dat moet je zelf doen. Gemalen koffie is slechts beperkte tijd “houdbaar”.

Terug
Naar boven