RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Ghb cola zero my favorite
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghb cola zero my favorite
Schijfje Citroën denk ik
Doen ze ook in de airfryer en vond ze eigenlijk gewoon goed te eten. Geen slappe hap en lekker krokant, maar ook weer niet baksteen hard.Die frieten zijn een dikke prima. Wat vind jij? In de airfryer vind ik friet vaak zo hit or miss.
Wat is het eerste en uit eten of zelf gemaakt
Jij trekt die permabulk wel lang door, wanneer ga je op dieet lieverd?
Zegt degene wiens progressie al maanden gestagneerd isJij trekt die permabulk wel lang door, wanneer ga je op dieet lieverd?
Vlees equals protein, amper ontbeten en de sweets hier zijn qua macro's en kcal niet heel bijzonder hoog. Groetjes!!Die hand de hele tijd...Zegt degene wiens progressie al maanden gestagneerd isVlees equals protein, amper ontbeten en de sweets hier zijn qua macro's en kcal niet heel bijzonder hoog. Groetjes!!
Krijg altijd zin in worstjes erdoor, maar gisteren was mijn cheat

Jij hebt liever een voet?
Ik ken geen mensen die thuis zo'n gieijzeren plaat op een plank hebben.
Als jij je teennagels ook lakt? 🙊
Met @Henk123456 ben ik erg benieuwd wat dat eerste is?
Een hele simpele Sirlion Steak, 300gr volgens mij!Met @Henk123456 ben ik erg benieuwd wat dat eerste is?
Mani en pedi staan vast in de agenda, verzorging doe je niet half maar altijd helemaal en volledig

Een vrouw naar mijn hart trouwen?Een hele simpele Sirlion Steak, 300gr volgens mij!
Mani en pedi staan vast in de agenda, verzorging doe je niet half maar altijd helemaal en volledig![]()