Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of bakpoeder macros heeft, ik dacht van niet
Maar door bakpoeder (geheim ingrediënt, toevallig ooit is geprobeerd) krijgt het een andere structuur. Vandaar dat ik ook even zei dat het normaal is dat het ineens heel dun wordt en gaat reizen als je water toevoegt.
En als je havermout na de magnetron meer een cake is, heb je de laatste keer te weinig water toegevoegd dus daaraan herken je het. Na een tijdje heb je het door en heb je de lekkerste havermout, heb 3 mensen laten proeven en waren het met me eens![]()
Geen idee hoe ik dat dus moet uitleggen omdat ik het op de gok doe
Maar havermout, whey, kaneel+koekkruiden, chiazaad/lijndzaad, bakpoeder met kokend water, weer laten weken en water toevoegen en dan in de magnetron.
Maar heb geen idee van hoeveelheid water en hoelang in de magnetron dus.
Jaa vind die wel lekker! Karamel is ook wel lekker, maar houd gewoon niet zo van karamel. Die choco pasta smaakt wel echt meer chemisch
heaven on earth.
---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------
Havermout (elke dag 3 bakken, verslaving)
![]()
![]()
![]()
Fluff, 150gr blauwe diepvries bessen (of aardbei de onderste), 100ml koud water en 30gr casein.
![]()
![]()
avondeten
![]()
![]()
![]()
de bekende protein muffins
![]()

Precies.
Maar zoete aardappel:
In stukken snijden, mengen met olijfolie + eventueel kruiden (zeezout, paprikapoeder, rozemarijn) en dan 30min op 200 graden in de oven.
1. Doe de ingredienten (havermout, whey, kaneel+koekkruiden, 1 lepel chiazaad/lijndzaad, 1 tl bakpoeder) in een kom. Alles mengen.
2. Voeg kokend water toe, dit gaat even reizen dus gebruik een grotere mengbak. Als het stopt met reizen wordt het ineens dikker.
3. Laat het geheel weken
4. Voeg water toe naar voorkeur van dikte, zodat het een beetje een papje is wat er niet lekker uitziet (vind ik zelf) maar niet te waterig.
5. Zet het geheel in de magnetron tot het net niet overloopt.
6. 2 minuten laten staan en dan pindakaas erop natuurlijk
Ik heb nog nooit iemand zo havermout zien maken, maar vind dit het lekkerste.

Echt curry/kurkuma lijkt me niet lekker bij vis, zeker niet bij tonijn.
Schelvis ken ik t wel bij trouwens.