- Waardering
- 7.310
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Nice doe ik je niet na met zoveel veggies
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice doe ik je niet na met zoveel veggies
Je kunt er ook een halve liter water bij doen en dan gooi je t in de blender, klepper je het zo naar binnen.
Ja maar bepaalde dingen blenden is geen succes… van een gekookt ei smaakt het naar scheet🤣🤣🤣Je kunt er ook een halve liter water bij doen en dan gooi je t in de blender, klepper je het zo naar binnen.
Is maar een idee.
Ik heb er geen moeite mee, zie mijn ontbijt. soms eet ik ook ineens 600g partjes en 500g gehakt. of grote bak met sla en kipfilet
Ja dat lukt mij ook nog wel maar 400gr groente is mij te veel. Mijn ontbijt is een smoothie van 1.2ltr gaat er makkelijk in 10 seconden inIk heb er geen moeite mee, zie mijn ontbijt. soms eet ik ook ineens 600g partjes en 500g gehakt. of grote bak met sla en kipfilet
. Wat staat er vanavond op het menu?!Mijn vrouwJa dat lukt mij ook nog wel maar 400gr groente is mij te veel. Mijn ontbijt is een smoothie van 1.2ltr gaat er makkelijk in 10 seconden in. Wat staat er vanavond op het menu?!

Goede burger altijd goed 😍
...van?
Slecht Nederlands spreken.