AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20240413_122516.jpg

Zoete aardappel partjes, flat iron steak en truffel mayo zero

IMG20240413115356.jpg

Geen dag meer zonder monster voor mij
Die zooi drink ik nooit meer. Vroeger wel veel gedronken, 2 blikken Monster daarna nog een bakkie koffie of twee en met trillende handjes aan 't werk man man man niet te doen.
Geef mij maar water. Maar ach, ieder zijn ding.

Die zooi drink ik nooit meer. Vroeger wel veel gedronken, 2 blikken Monster daarna nog een bakkie koffie of twee en met trillende handjes aan 't werk man man man niet te doen.
Op een festival in oost Europa 4 blikken weggetikt en ik werd een beetje leip. Zon kleren van mijn lijf scheur gevoel. Ik liep daar echt als een primaat rond spieren helemaal stijf. Vervolgens ruzie gezocht met de verkeerde en in mijn gezicht geklapt door een rus met een boksbeugel en 72 uur niet geslapen .

Nooit meer !! Echt gevoelig voor die troep. 2 bakkies koffie max hier 😂

Het is daarom dat ik er niet meer dan 1 drink per dag. Van mijn oma haar koffie kon ik savonds ook niet meer slapen.

• Haha
Waarderingen: K82
Het is daarom dat ik er niet meer dan 1 drink per dag. Van mijn oma haar koffie kon ik savonds ook niet meer slapen.
De thee van m'n oma was altijd nog donkerder dan koffie zwart. Toen ik dat voor de eerste keer dronk als kind hingen mijn mondhoeken op de grond, zo bitter.

Terug
Naar boven