- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ziet er ook niet verkeerd uit, eet smakelijk!Pre-workout meal
250g kipburgers
400g partjes
Zero fritesaus
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er ook niet verkeerd uit, eet smakelijk!Pre-workout meal
250g kipburgers
400g partjes
Zero fritesaus
![]()
Dank je.
Huul'n!Had een mooi spiegeleitje, valt net het deel van het broodje op de grond en valt het ei op de plank
![]()
Zou het in de lucht zitten? Hier de helft van de rijst in de gootsteen. Doet echt pijn op 50 gramHad een mooi spiegeleitje, valt net het deel van het broodje op de grond en valt het ei op de plank
![]()
Ja, zal wel. Maar voor jou is het nog meer pech. Ik mis alleen wat eigeelZou het in de lucht zitten? Hier de helft van de rijst in de gootsteen. Doet echt pijn op 50 gram![]()
Dus het lekkerste kon je op dweilen😅Had een mooi spiegeleitje, valt net het deel van het broodje op de grond en valt het ei op de plank
![]()
Wheyyyy dripppp, zoals WesleyPost-wo meal.
125 gram rijstbloem met salted caramel flavor powder
20 gram rozijnen
45 gram yoghurt-framboos whey als drip/pasta en voor deze keer wat extra fruit erop.
![]()
Nee, het ei viel op de plank, links op de foto
Sajoer met rijst & babi ketjap
Precies, en ook wel geïnspireerd om het te proberen door de foto's van @Tommyx die hier vaak voorbijkomen. Normaal gesproken doe ik de whey er gewoon doorheen roeren, maar dit was voor de verandering ook lekker.
Precies, en ook wel geïnspireerd om het te proberen door de foto's van @Tommyx die hier vaak voorbijkomen. Normaal gesproken doe ik de whey er gewoon doorheen roeren, maar dit was voor de verandering ook lekker.