- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer dat die wrap volkoren is he![]()
![]()
Onvoorstelbaar dat dit 1282 kcal is :')
Maar de app van de McD zegt 't toch echt.

Ik vond 't meer vervelend dat die kip helemaal niet krokant was

Welke nutri score in welke categorie is dat?

Ja die zijn goed man. Beetje chilisaus erop.Cutten be like
Tip, Halal kipfingers 500gr 5 euro bij de marokkaan![]()
Ik vind McDonalds helemaal kut maar toch krijg in hier trek van![]()
![]()
Onvoorstelbaar dat dit 1282 kcal is :')
Maar de app van de McD zegt 't toch echt.
Van alle fastfood meuk is McDonald ook wel 't meest kutIk vind McDonalds helemaal kut maar toch krijg in hier trek van
Receptje van deze "tonijn"-wraps?Van alle fastfood meuk is McDonald ook wel 't meest kut
Maarja, ergens ook wel weer lekker.
---
M'n wrap-stash was weer op.. dus 't kon weer;
![]()
![]()
![]()
![]()
Dussss
![]()
![]()
Receptje?
Zou gewaardeerd worden!
Dit lijken me prettige units voor de lunch.
Als 't een beetje een crispy tortilla is, is het 10x lekkerder. Maar kan ook zo uit de koelkast mee naar werk.
Jij hebt daar toch zo'n machine voor? Welke is dat? Dit wil ik ook!![]()
Dit blijft echt iedere avond genieten. Protein ice cream. Hele pint 30g eiwit en +- 250 calorieen.
Eiwitpoeder - melk - oreo cereal 😍
Jij hebt daar toch zo'n machine voor? Welke is dat? Dit wil ik ook!

Top! Ik ga eens gek doen en hem bestellen als verlaat verjaardagscadeautje aan mezelf!![]()
Ninja Creami - 7-in-1 IJsmachine - Ice Cream Maker voor Roomijs, Milkshake, Smoothie... | bol
Ninja Creami - 7-in-1 IJsmachine - Ice Cream Maker voor Roomijs, Milkshake, Smoothie Bowl en meer - Foodi - NC300EU. Maak zelfgemaakte lekkernijen op...www.bol.com
100% je geld waard. Je pleurt erin wat je wilt en het maakt letterlijk overal ijs van. Een van de weinige toktok hypes die real is![]()
Volgens de patisserie chef van Amstel Hotel werkt dit apparaat idd heel goed. Het werkt ongeveer hetzelfde als een Paco.![]()
Ninja Creami - 7-in-1 IJsmachine - Ice Cream Maker voor Roomijs, Milkshake, Smoothie... | bol
Ninja Creami - 7-in-1 IJsmachine - Ice Cream Maker voor Roomijs, Milkshake, Smoothie Bowl en meer - Foodi - NC300EU. Maak zelfgemaakte lekkernijen op...www.bol.com
100% je geld waard. Je pleurt erin wat je wilt en het maakt letterlijk overal ijs van. Een van de weinige toktok hypes die real is![]()