wheymeraner
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
Van het bakken gewoon, smeer erna altijd pindakaas erop (:
thx!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van het bakken gewoon, smeer erna altijd pindakaas erop (:
thx!- Kipkerrie met rijst en prei
- Meergranenpannekoeken
- Kip zoetzuur met rijst en perzik
![]()
![]()
![]()
http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1972350_711059688915520_1883533302_n.jpg
ontbijtje voor morgenochtend staat klaar.
Dude, i'm gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you're a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
Die chocolade neem ik omdat ik het lekker vind35 gram choco whey
100 gram havermout
225gram magere melk
1 theelepel bakpoeder
130gram ei
Pannenkoeken bakken kan je zelf wel schat ik zo in :-)
---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------
De pure chocolade neem je voor de anti oxidanten ? Er zitten wel veel calorieen in pure chocolade, zou je die niet liever besteden aan ander eten ? Of ben je in de bulk en kom je zo makkelijk aan je macro's ?
Just curious
(85% cacao). Ik heb gisteren sowieso weinig gegeten dus dan vind ik het alleen maar handig om savonds even makkelijk wat kcal naar binnen te krijgen
Dat is niet liefDude, i'm gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you're a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
Die chocolade neem ik omdat ik het lekker vind(85% cacao). Ik heb gisteren sowieso weinig gegeten dus dan vind ik het alleen maar handig om savonds even makkelijk wat kcal naar binnen te krijgen
Ow je bedoeld dat het veel Kcal geeft maar weinig de honger stilt? Nja het is ook afhankelijk van je doelen en was je de rest van de dag hebt gegeten enz. Ik zou dit gerust tijdens een cut eten hoor maar is miss per persoon verschillendDat snap ik, en ik vind het ook erg lekker. Ik ben alleen bang dat als ik zulke "kleine" maaltijden ga eten ik in no time met trek zit en ik op bepaalde momenten van de dag tegen mijn honger zit te vechten...
.Nice. Is dat een wortel cake? Wat zit er boven op? Ziet er heerlijk uit!

Heerlijke taart in 10 stappen!
Bij deze het recept van de cake van de foto. Het is een bewerking van een ander (traditioneel) taartrecept.
Je kunt om het vet% te verlagen het amandel meel vervangen door bloem, en de suiker kun je denk ik ook weglaten.
Het aantal eiwitten kan nog omhoog door whey door de vulling te roeren.
Als je een choco cariant wilt maken, dan gebruik je choco whey en roer je wat cacao poeder door het beslag van de bodem. En gebruik je vlokken als toppings
Ik ben benieuwd naar jullie resultaten
Ideaal voor postworkout!B]Ingredienten:[/B]
4 Eieren
50gr Aardbeienjam (Zonnatura)
60gr Amandel meel
100gr Suiker
500gr Total 0% Griekse Yoghurt
125gr Frambozen
Bereiding
1. Oven voorverwarmen op 220gr (200 hete lucht)
2. Splits de eieren
3. Klopt de eiwitten stijf
4. Klop de ei-dooiers met de suiker lichtig
5. Roer de amandeelmeel door het ei-dooier mengel.
6. Verdeel het beslag over 2 bodems van ca. 20cm en zet elke bodem 20min in de oven, totdat de bodem bruin begint te worden en de randen loslaten van de vorm.
7. Bodems laten afkoelen.
8. Snijd langs de randen van de bodems en haal er 1 uit de vorm.
7. Roer de jam (en evt. whey) door de yoghurt.
8. Smeer de helft van de vulling op de bovenkant van 1 bodem.
9. Leg de andere bodem er boven op en besmeer die met de andere helft van de vulling.
10. Strooi de frambozen erover, en let the nommage commence!
Macro's per taart
1500 Kcal
ca. 90gr Eiwit (zonder de optionele whey gerekend)
ca. 170gr KH (kan dus minder als je de suiker weglaat)
ca. 50gr Vet (kan dus minder als je amandeelmeel vervangt door bloem).
Ow je bedoeld dat het veel Kcal geeft maar weinig de honger stilt? Nja het is ook afhankelijk van je doelen en was je de rest van de dag hebt gegeten enz. Ik zou dit gerust tijdens een cut eten hoor maar is miss per persoon verschillend.
Dus je klopt je maakt de bodems van de dooiers met suiker en amandelmeel en de opgeklopte eiwitten? En de vulling van de yoghurt met jam?