XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Wij moesten op eindoefening van de officiersopleiding een konijntje slachten en opeten.
Heb ik niet hoeven doen bij de emmv. Lopen weinig kippen in de zee dus heeft ook weinig zin om dat aan te leren bij de marine(vloot, marns natuurlijk wel). Hebben zelf kippen en als er een ziek is(dusdanig dat ze het niet gaan halen) draai je ze gewoon de nek om. Nergens voor nodig zo'n beestje nog een week of 2 pijn te laten hebben. De biggetjes waren bij een opleg bedrijf van een maatje zijn ouders waar ik wel eens zwart werkte. Als ze niet levensvatbaar worden geboren ( dus bijvoorbeeld zonder neus, een pootje, 2 neuzen en geen mond etc. Verzin maar wat ze komen er soms raar uit) dan maak je zo'n arm beestje gewoon direct af.

Heb ik niet hoeven doen bij de emmv. Lopen weinig kippen in de zee dus heeft ook weinig zin om dat aan te leren bij de marine(vloot, marns natuurlijk wel). Hebben zelf kippen en als er een ziek is(dusdanig dat ze het niet gaan halen) draai je ze gewoon de nek om. Nergens voor nodig zo'n beestje nog een week of 2 pijn te laten hebben. De biggetjes waren bij een opleg bedrijf van een maatje zijn ouders waar ik wel eens zwart werkte. Als ze niet levensvatbaar worden geboren ( dus bijvoorbeeld zonder neus, een pootje, 2 neuzen en geen mond etc. Verzin maar wat ze komen er soms raar uit) dan maak je zo'n arm beestje gewoon direct af.
Is alleen officiersopleiding, heb je NLDA gedaan (KMA/KIM)? Bij de luchtmacht hoeft het bij de onderofficiersopleiding of korporaalsopleiding ook niet. Inmiddels is het er al meer dan 10 jaar uit. Nu moeten ze kakkerlakken eten op eindoefening van de KMA.

Goed begin 😇
20240505_080934.jpg

Gister 'n Truffel & Parmezaan dagje :')
Geen mooie foto's gemaakt want lui.

Fz6D3vH.jpg

Focaccia met pastrami, truffelmayonaise, Parmezaan, sla en walnoot.

GAfSTYQ.jpg

Iron Flank Steak (250 gr) met truffeljus, rucola & Parmezaan.
Bimi met soja, knfolook & noten
Frietpatatekes

Daarna nog een McFlurry en wat ander gesnaai.
Dagtotaal kwam op +-4700 kcal. Lekkerrr..

Vandaag weer door; Oerhollands een AVG'tje
zNdmaOk.jpg
b6kerad.jpg

Bijlagen

• zNdmaOk.jpg
    zNdmaOk.jpg
    850,5 KB · Weergaven: 15
Terug
Naar boven