Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik een stuk vlees in een restaurant eet moet het voor mij minimaal 300-400 gram zijn 😂 maar thanks voor de tip.
Op 1 been kan je niet lopen🤗 Daarom bestel ik er altijd twee🤣Als ik een stuk vlees in een restaurant eet moet het voor mij minimaal 300-400 gram zijn 😂 maar thanks voor de tip.
Vraag je dan ook of ze hem willen afwegen of neem je je eigen weegschaaltje mee? voor als 't er niet bij staat op de kaart wat ie weegt...Als ik een stuk vlees in een restaurant eet moet het voor mij minimaal 300-400 gram zijn 😂 maar thanks voor de tip.
Nou dat zeg je wel zo mooi maar ik zit zo strak in mijn voeding dat als ik uit eten ga dat nog wel problematisch kan zijn 🤣 heb net afgelopen week zitten kijken naar zo’n portable weegschaaltje 😋Vraag je dan ook of ze hem willen afwegen of neem je je eigen weegschaaltje mee? voor als 't er niet bij staat op de kaart wat ie weegt...
Ik had gister namelijk kalfsvlees op mijn bord maar weet niet hoeveel, zag er wel uit alsof 't minimaal 200gr was.
Hotel Bazar Rotterdam....krijg er nu al weer trek van. Ik woon denk ik in de verkeerde stad en ben in mijn hart volgens mij gewoon een Rotterdammer.
Jij woont ook in Twente begrijp ik?Nou dat zeg je wel zo mooi maar ik zit zo strak in mijn voeding dat als ik uit eten ga dat nog wel problematisch kan zijn 🤣 heb net afgelopen week zitten kijken naar zo’n portable weegschaaltje 😋
Oef lekker stuk kalfsvlees niks mis mee🥰 hier in de buurt zit ribhouse texas. Daar kan je fijn vlees eten🤗
Het mooie Zwolle :-) in Epe zit de dichtstbijzijnde voor mijJij woont ook in Twente begrijp ik?
Of heeft Texas Ribhouse in het hele land vestigingen?
Edit: laat maar, in het hele land dus. Ik dacht altijd dat alleen Tukkerland er eentje had.
En ja zo'n weegschaaltje is dan onmisbaar, of even vragen of ze willen wegen voor je in de keuken.
Hun eerste was volgensmij die in zeegse of die in overijsel. Moet er ook maar weer eens heen.Jij woont ook in Twente begrijp ik?
Of heeft Texas Ribhouse in het hele land vestigingen?
Edit: laat maar, in het hele land dus. Ik dacht altijd dat alleen Tukkerland er eentje had.
En ja zo'n weegschaaltje is dan onmisbaar, of even vragen of ze willen wegen voor je in de keuken.
In een beetje fatsoenlijk vlees restaurant staat er per stuk vlees het gewicht bij.Vraag je dan ook of ze hem willen afwegen of neem je je eigen weegschaaltje mee? voor als 't er niet bij staat op de kaart wat ie weegt...
Ik had gister namelijk kalfsvlees op mijn bord maar weet niet hoeveel, zag er wel uit alsof 't minimaal 200gr was.
Hotel Bazar Rotterdam....krijg er nu al weer trek van. Ik woon denk ik in de verkeerde stad en ben in mijn hart volgens mij gewoon een Rotterdammer.
Pollo met curry?
BBQ chicky BAP