- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
dtv: komen de boontjes ook uit de airfryer?300g partjes
375g boontjes
180g runder burgers
All airfryed
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dtv: komen de boontjes ook uit de airfryer?300g partjes
375g boontjes
180g runder burgers
All airfryed
![]()
Yep
Welkom, goede eerste post!Pasta met kerrie-spinazie-kaassaus
![]()
![]()
Voedingswaarde is exclusief de gebruikte bakolie. Recept is te vinden op mijn blog![]()
fixed
Is het niet de bedoeling dat ik hier recepten deel? Ik snap dat het zo opgevat kan worden omdat het mijn eerste post is, maar zou het zelf niet definiëren als spam als het relevant is voor het topic.
Het mag, hoeft niet. Maar heb een hekel aan verwijzen naar blog of site.Is het niet de bedoeling dat ik hier recepten deel? Ik snap dat het zo opgevat kan worden omdat het mijn eerste post is, maar zou het zelf niet definiëren als spam als het relevant is voor het topic.
Snap ik. Had ik iets subtieler kunnen aanpakken... Heb het aangepast voor wat het nog waard is!Het mag, hoeft niet. Maar heb een hekel aan verwijzen naar blog of site.
Dat ruikt voor mij naar Spam.
Ik was niet sarcastisch, ik zie het probleem niet zoIs het niet de bedoeling dat ik hier recepten deel? Ik snap dat het zo opgevat kan worden omdat het mijn eerste post is, maar zou het zelf niet definiëren als spam als het relevant is voor het topic.
Je moet gewoon bullshark als eerste hier op zijn bek meppen om respect af te dwingen, vraag achter een fysiek foto van hem ofzoSnap ik. Had ik iets subtieler kunnen aanpakken... Heb het aangepast voor wat het nog waard is!
Ik was niet sarcastisch, ik zie het probleem niet zo