- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
En? Direct de nieuwe saus meegenomen?Ik heb ook zojuist MCDonalds gegeten met een Frappé erbij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En? Direct de nieuwe saus meegenomen?Ik heb ook zojuist MCDonalds gegeten met een Frappé erbij
Bitterkoekjes zijn fyn😋Pre-bed
350gr soja yoghurt
1 scoop vegan eiwit
Flavour powder van @XXL Nutrition lemon cheesecake (errug lekker!)
3 bitterkoekjes
![]()
Jaaaaaa was te lang geleden dat ik ze had gehad, wel 1 van mn favo koekjes!
Zak open maken en een week laten liggen. Klinkt raar maar worden ze lekker ‘slof’ van🤭Jaaaaaa was te lang geleden dat ik ze had gehad, wel 1 van mn favo koekjes!
De rest van de zak maar weer goed verstopt voor morgen 😅
Ik weet precies wat je bedoelt! Ik kreeg als kind wel eens speculaas mee op brood (haha toen waren d'r nog geen schuddebuikjes). Tijdens de pauze was het dan zo lekker 'soggy' geworden.Zak open maken en een week laten liggen. Klinkt raar maar worden ze lekker ‘slof’ van🤭
Ik moet nog een paar keer chocopops tegen komen hier en dan haal ik ze ook....Pre bed;![]()
250gram kwark
20gram whey
150gram aardbeien
40gram chocopops 🤗
Fav pre-bed meal hier ook 👌🏻Pre bed;![]()
250gram kwark
20gram whey
150gram aardbeien
40gram chocopops 🤗
Nou dan ga je mijn post workout ook lekker vinden🤣 popcornmais met whey 🤗 ik zou zeggen, naar de winkel dan maar🤭Ik moet nog een paar keer chocopops tegen komen hier en dan haal ik ze ook....
The real BB food pic.
Waarom lijkt de rijst zo groot bij jou en de brocolli en kip zo klein 😯
Geen idee?Waarom lijkt de rijst zo groot bij jou en de brocolli en kip zo klein 😯
😯 Hoeveel calorieën zit jij pd?Geen idee?
60 gram ongekookt.
Kip is 100 gram ongebakken.
En 150 gram groente.
Hoe bereken je dan 50g gekookte rijst ?😯 Hoeveel calorieën zit jij pd?
Hier 50gr rijst gekookt
200gr kip
200gr brocolli