Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Vis uit de magnetron opgewarmd vind ik persoonlijk niet te ramen.Zalm in de magnetron, is dat te doen of word dat ranzig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vis uit de magnetron opgewarmd vind ik persoonlijk niet te ramen.Zalm in de magnetron, is dat te doen of word dat ranzig?
Ben er ook bang voor 🤣Vis uit de magnetron opgewarmd vind ik persoonlijk niet te ramen.
Nee kan prima, zolang de vis niet al bedorven was voor je hem in de ping doet.Nou eet ik vrijwel alles, maar niet dat het slecht voor je is bv
Zalm in of uit de magnetron maakt niet uit... Gewoon laten zwemmen die vis.... Sowieso ranzig, in elke vorm....Zalm in de magnetron, is dat te doen of word dat ranzig?
Oehhh vond ik vroeger heel chill. Lang niet gezien 😇
Jouw recept Kefir ? Goed van jouDe zelfgemaakte kefir is eindelijk gelukt. Duurde even voordat de korrels niet meer gestresst waren en om de dominante kaassmaak er uit te krijgen voor een zuurtje. Scheelt weer 10 euro per week aan kefir kopen.
![]()
In de magnetron met stolp erover of in een bijna afgesloten bakje. Dan vocht afgieten, goed kruiden en lekker sausje erover, teriyaki of gravad/mosterd-honing-dilleZalm in de magnetron, is dat te doen of word dat ranzig?
Wajooo, denk je dat ik werkloos ben. Geen tijd voor die culinaire gedoe. 4.5min 500watt en laaien is mijn aanpak.In de magnetron met stolp erover of in een bijna afgesloten bakje. Dan vocht afgieten, goed kruiden en lekker sausje erover, teriyaki of gravad/mosterd-honing-dille
Wajooo, denk je dat ik werkloos ben. Geen tijd voor die culinaire gedoe. 4.5min 500watt en laaien is mijn aanpak.
Bro, de stappen zijn letterlijk: 1. Neem de kruiden 2. Schud met de kruiden 3. Neem het flesje saus 4. Knijp op het flesje sausWajooo, denk je dat ik werkloos ben. Geen tijd voor die culinaire gedoe. 4.5min 500watt en laaien is mijn aanpak.
6.