Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.394
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas wel altijd mijn handen open liggen van hun stekels , met mijn timmermans klauwen heb ik gewoon altijd wel ergens een stekel in mijn klauw hangen
Jammer dat je er maar 2 mag meenemenhelaas wel altijd mijn handen open liggen van hun stekels , met mijn timmermans klauwen heb ik gewoon altijd wel ergens een stekel in mijn klauw hangen
persoonlijk vind ik dat prima , sinds invoering van die regel is de hoeveelheid zeebaars en grote aanzienlijk toegenomen . nu nog een goed beleid mbt snoekbaars en we hebben helemaal niks meer te klagen
Echte truckers maaltijd. Mis alleen de bal gehakt van de esso.
eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.Echte truckers maaltijd. Mis alleen de bal gehakt van de esso.
Ieder zijn smaak. Ik vind varken ook alleen lekker als het op bepaalde manier bereid is. Eet het sowieso nagenoeg nooit omdat ik slecht over heel vet eten kan door mijn crohn.eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.
Ik eet wel spekjes in stamppot, of gekookte hamblokjes in salade of gerecht, verder ook niet. Heb vroeger wel vaak haasjes gegeten, maar op gegeven moment kwam het me neusgaten uit. Champignon roomsaus, stroganoffsaus etc.eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.
Vind een ordinaire kabeljauw ook wel lekker
Pizza salami?eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.
En dan vooral dat speculaasje.... heerlijkSoort van pudding.
400 gram amandeldrink
40 gram vegan eiwitpoeder
Wat flavourpowder salted caramel
Guargom
1 speculaasje
![]()
Varkensvlees is er in allerlei vettigheden, sommigen even mager als kip, en bereidingswijzen.eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.
Waar haal je dat?
Rustig bro, je staat op dieet
😩
Dat soort dingen eet ik wel zoals ik aangaf. Maar karbonade, hamlappen, varkensgehakt oid eet ik niet. Zit er ergens een paar plakjes op of in, dan vind ik het wel oke.
Haha ja die maakte het wel af 😂