MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Mixje uit de oven. Kip en rund
20240627_191854.jpg

Echte truckers maaltijd. Mis alleen de bal gehakt van de esso.
eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.

eet geen varkensvlees. Nee ik ben niet gelovig. Vind het gewoon geen lekker vlees . Een stukje ham van een pizza oid zal ik niet eraf halen maar ga niet dat vetknettervlees zelf bakken. Ben echt van rund , naast de kip uiteraard.
Ieder zijn smaak. Ik vind varken ook alleen lekker als het op bepaalde manier bereid is. Eet het sowieso nagenoeg nooit omdat ik slecht over heel vet eten kan door mijn crohn.

Ik eet wel spekjes in stamppot, of gekookte hamblokjes in salade of gerecht, verder ook niet. Heb vroeger wel vaak haasjes gegeten, maar op gegeven moment kwam het me neusgaten uit. Champignon roomsaus, stroganoffsaus etc.

Varkensvlees is er in allerlei vettigheden, sommigen even mager als kip, en bereidingswijzen.

Over smaak valt niet te twisten.

Af en toen eet ik zelfs knabbelbacon...

Terug
Naar boven