XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20140305_075123.jpg

simpel ontbijtje
Rijst en wokgroente
whey shake
spelt broodje pindakaas
peer

Ben ook wel benieuwd hoe je die vis zo mooi houdt.

De truuk is om er met je klauwen af te blijven :-) Mensen zitten gauw te pielen en te draaien in de pan.... Bak het visje (droog hem eerst af aan de buitenkant) Met een beetje vetstof goed hard aan en vertrouw erop dat je weet wanneer iets goed van kleur is... Draai hem daarna om en bak dezelfde tijd..

Resultaat stevig aan de buitenkant
mooie kleur
mals
en vooral ook heel! :-)

De truuk is om er met je klauwen af te blijven :-) Mensen zitten gauw te pielen en te draaien in de pan.... Bak het visje (droog hem eerst af aan de buitenkant) Met een beetje vetstof goed hard aan en vertrouw erop dat je weet wanneer iets goed van kleur is... Draai hem daarna om en bak dezelfde tijd..

Resultaat stevig aan de buitenkant
mooie kleur
mals
en vooral ook heel! :-)

Maar wat doe jij dan met die lading vocht wat er meestal uit komt

Maar wat doe jij dan met die lading vocht wat er meestal uit komt

Dan heb je denk ik bevroren tilapia ?

Ontdooi hem eerst goed in lauw water... en droog de vis daarna goed tussen een theedoek... Druk de vis ook even stevig aan... Beetje kruiden erop en je zal zien als je op hoog vuur bakt dat er geen lading vocht uit komt. (dat zit dan al in de theedoek)

Dan heb je denk ik bevroren tilapia ?

Ontdooi hem eerst goed in lauw water... en droog de vis daarna goed tussen een theedoek... Druk de vis ook even stevig aan... Beetje kruiden erop en je zal zien als je op hoog vuur bakt dat er geen lading vocht uit komt. (dat zit dan al in de theedoek)

Ja meestal ligt er in de vriezer inderdaad een lading. Ik zal me volgende keer eens houden aan je instructies.

Zijn er hier mensen bekend met kokosolie? Ik bak daar nu al een tijdje al m'n groenten, vlees en vis in en het bevalt super! Je kunt het zelfs op je boterham of cracker smeren als je wilt.

Hoeveel gram chocolade is dat Kim en welke chocolade is dat ?

Heb je het recept van die cake op je eerste foto Kim? Ziet er lekker uit.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Zilvervliesrijst met paprika, courgette en kalkoen + woksaus en sambal omnomnom

food.jpg

ik lees hier vaak mee en vond het dus ook wel nodig om wat te posten.

havermoutpannekoeken van prestigio (wat er nog van over schiet :D )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pak nachos met cheddar in de oven (had nog wat kcal nodig die dag)

pasta met tomatensaus en tonijn

Cheddar, prrrr
Waarom heb ik nooit kcal over :(

IMG_20140306_072114.jpg

ontbijt vanochtend + een heerlijke chocolade whey shake!

Terug
Naar boven