AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zondag "verwen" ontbijtje.

100 gram gerookte zalm, 80 gram havermout, een gebakken eitje en 350ml melk.

IMG_0068_1.jpg

Protein Scones. :heart: Nieuwe favoriet! Zag een recept op Instagram, eerst op die manier geprobeerd maar was ook veel te zoet. Even wat aangepast.
25 gr oats
20 gr amandelmeel
10 gr kokosmeel
30 gr casein, ik heb vanille gebruikt maar ook met chocolate cookie geprobeerd. Allebei erg lekker!
10 gr walden farms aardbeien siroop
40 ml water
20 gr bevroren fruit, kleine stukjes werken het best vind ik

Alles door elkaar mixen, bakken op 180 graden voor 7 minuten. Dan even omdraaien en nog iets van 4 a 5 minuten bakken. Zelf even in de gaten houden. Ze zijn wat knapperig van buiten en lekker fluffy van binnen. :p

2wbz394.jpg

28rl851.jpg
33m0ow7.jpg

10di7hf.jpg

311tfk7.jpg

af7acl.jpg

Appelkruimeltaart gemaakt voor de liefste. :heart: Lekker ongezond en mooi een stukje voor m'n cheatdag. :cool:

tfw iedere dag aardappelen groeten en vlees (opzich niets mis mee maar als je dat 18 jaar 7 dagen per week eet krijg je er vel genoeg van). En als ik dan aanbied om te koken willen mn ouders dat niet ???

o9pmio.jpg

eiwitshake.jpeg

30-40 gram whey,
250 ml griekse yoghurt
500 ml melk
50 ml vruchten limonade.

instant gains

Post-workout lunch. Verse pasta met spinazievulling en zalmsnippers. Pasta kost 3 minuten kooktijd en zalm 1 minuut. Vleugje olijfolie en peper erover en smullen. Prima voedzame snelle lunch.
IMG_0075_1.jpg

Hahaha op een klein krukje bekleed met een nep vacht. :P

IMG_20140303_182042.jpg

mahi mahi filet, met zoete aardappel en brocolli!

v6m89c.jpg

Kipfilet met rozemarijn, peper en zeezout met 100 gram rijst, een lenteuitje, een kwart paprika en een scheutje Kikkoman saus. Smaakte beter dan ik verwacht had :D

2014-03-041823061_zps46828e79.jpg

Fusili(of spirelli?) met gemarineerde varkensreepjes, verse tomaat en erwten.

300 gram salade
komkommer
3 tomaten
2 eieren
120 gram tonijn
augurken
dressing
+ nog een zoete aardappel apart

was een beste maaltijd zeg, rolde mn stoel af :p

salade.jpg

300 gram salade
komkommer
3 tomaten
2 eieren
120 gram tonijn
augurken
dressing
+ nog een zoete aardappel apart

was een beste maaltijd zeg, rolde mn stoel af :p

salade.jpg

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

loop ook altijd te k*tten met die bijlagen grrr

20pq91v.jpg

Eén van mijn favoriete middagmaaltjes.

- Prutje van zilvervliesrijst, gepelde tomaten, tomatenpuree en paprika
- Broccoli
- Gegrilde aubergine
- Gegrilde kippenborst

Aubergine en courgetten zijn nu nog de enige 2 groenten die ik nog steeds niet binnen kan slikken.

eerst waren het meerdere zoals champignonnen, wortelen, etc

die zijn nu heerlijk voor me! Maar aubergine en courgetten, damnnn

Eén van mijn favoriete middagmaaltjes.

- Prutje van zilvervliesrijst, gepelde tomaten, tomatenpuree en paprika
- Broccoli
- Gegrilde aubergine
- Gegrilde kippenborst

Hoelang kun je dit max. bewaren in de koelkast? Ziet er heel erg lekker en jamie oliver achtig uit :p

Aubergine en courgetten zijn nu nog de enige 2 groenten die ik nog steeds niet binnen kan slikken.

eerst waren het meerdere zoals champignonnen, wortelen, etc

die zijn nu heerlijk voor me! Maar aubergine en courgetten, damnnn

Probeer de aubergine eens te grillen op een grill of barbecue. Van tevoren even insmeren met een mengelmoesje van olijfolie, paprikapoeder en een beetje peper. Voordat je het weet, is het net zo lekker als champignons en wortelen.

Het voordeel van aubergine is dat er veel vezels inzetten en dat het redelijk caloriearm is.

Hoelang kun je dit max. bewaren in de koelkast? Ziet er heel erg lekker en jamie oliver achtig uit :p

Kip bewaar ik max. 3 dagen in de koelkast. De meeste bakjes vries ik daarom in.

Het ziet er inderdaad Jamie Oliver achtig uit, maar ik ben alles behalve een keukenprinsesje. Het is een vrij eenvoudig gerecht. Als er interesse is, wil ik best het recept delen..

Terug
Naar boven