XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kip, paprika, bonen, BBQ saus, kleine wrappies en een ijskoud biertje. Heerlijk.

uploadfromtaptalk1393619662888.jpg

Jullie maken allemaal echt lekkere dingen. Ik kom niet verder dan een ei, maar gelukkig heb ik me moeder :)

Zilvervliesrijst met maggi, spruiten en broccoli, kipfilet, piccalilly en ketchup:
IMG_20140227_171813.jpg

Muffins :D
IMG_20140226_195251.jpg

Doormidden gesneden en getopt met WF Chocolate Dip, WF Pancake Syrup, Pindakaas en Merenda Oreo
IMG_20140227_121722.jpg

Recept hetzelfde als de pannenkoeken die ik vaker heb gepost, maar dan gebakken in de oven.

Magere kwark met mangopuree en granaatappelpitten. Overheerlijk, eiwitrijk en calorie-arm! :meal:

rm5jmd.jpg

Simpel maar lekker, 300gr haricots verts en 100gr rijst

DSC_0043.jpg

Hier een heel artikel over dit product http://veganheath.info/ktc-coconut-oil

En inderdaad 4.50 euro voor betaald. Geen idee hoelang je er mee doet ten opzichte van een fles olijfolie ? We gaan het zien :)

Die 4.50 euro is het zeeeker waard hoor, ik doe echt maanden met zo'n potje. Wat ik vaak doe; eerst de pan insprayen met een een dun laagje Pam spray, daarna een theelepel onder de hete kraan en dan een beetje kokosolie in de pan.

i3rn83.jpg

heel de week al zin in

heerlijk

zijn jullie allemaal aan het cutten ofzo???

Lunch:
ml6mfa.jpg

2x speltboterham, Philadelphia, avocado en gekookt ei, yum!

diner:
10fswpc.jpg

musclemeat hamburgers geprobeerd, stuk groter dan die van de supermarkt, erg lekker!

Bij deze wat maaltijden van afgelopen week. Zit ook een ontbijtje tussen.

Kip met ovengebakken aardappels en broccoli
IMG_0001.jpg

Tilapia met notenrijst en boontjes
IMG_0009.jpg

Ontbijt (dat was nog toen ik eidooiers at, die zijn sinds kort geschrapt)
IMG_0012.jpg

Pastaschelpen met kip en gemengde groenten. Saus is gewoon blikkie gepelde tomaten met kruiden.
IMG_0025.jpg

Noedels met vissnippers en gemengde groenten in zoetzure saus (saus = zelfgemaakt, niet die pre-fabs vol suiker)
IMG_0029.jpg

Rijst met kip en boontjes (kip gemarineerd in soja, gember, knoflook, shaoxin wijn, sesamolie en chinese 5-spice kruidenmix)
IMG_0034.jpg

Rijst met biefstuk en boontjes (marinade zelfde als hierboven)
IMG_0041.jpg

Bij alle maaltijden (behalve ontbijt) geldt: 100 gram koolhydraat produkt, 125 gram eiwit product en 100 gram groente.

hoeveel gram kip heb je daar per maaltijd?

hoeveel gram kip heb je daar per maaltijd?

Gemiddeld rond de 125 gram. En ik eet twee van die maaltijden per dag. Lunch en avondeten. Dus 250 gram kip/vis/biefstuk e.d. Maar uit zo'n diepvries-zak wil ook wel eens een 200 gram kippetje vallen. Feestje dan! :)

Vandaag refeed gedaan en zelf volkoren deeg gemaakt waarvan ik 4 kleine pizza's heb kunnen maken.
1 pizza heb ik geen foto van. De eerste is kippengehakt met rode ui, paprika, mozarella en tomatensaus. De 2e rundsgehakt met ui, paprika, mozarella, rucolla en mengeling van tomatensaus en BBQ saus. De 3e pizza is een kip champignon met tomatensaus en rode pepers overschot ui en tomatensaus met lepel sambal in. Pizza die niet op foto staat was zelfde als de 2e zonder BBQsaus en rucolla.
Heeft een totaal van +- 2600kcal met e/k/v 230/200/75

Foto0215[1].jpg

Foto0216[1].jpg

Foto0217[1].jpg

Terug
Naar boven