- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Vooral die chicken-kip lijkt me echt dubbel zo lekker!![]()
Zero teriyammie saus met broccoli-champignonmix, rijst en indian butter chicken kip
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral die chicken-kip lijkt me echt dubbel zo lekker!![]()
Zero teriyammie saus met broccoli-champignonmix, rijst en indian butter chicken kip
GrapjasVooral die chicken-kip lijkt me echt dubbel zo lekker!

Zolang het je maar heerlijk gesmaakt heeft.
Die saus (en de sweet soy) vind ik zo lekker dat ik ze puur zou kunnen drinken. Als XXL ooit een manier vindt om alle macro’s daarin te proppen dan koop ik me een bierhelm en tutter ik de hele dag saus.
Geniaal.Die saus (en de sweet soy) vind ik zo lekker dat ik ze puur zou kunnen drinken. Als XXL ooit een manier vindt om alle macro’s daarin te proppen dan koop ik me een bierhelm en tutter ik de hele dag saus.

Bezorgen ze dit tegenwoordig ook? 😋
Jazeker, zit een visboer in de buurt die bezorgt. Ideaal. Al vind ik dit broodje dus wel heel treurig.
Stukjes witte chocolade erdoor met gepofte rijst met chocomelk?![]()
Iemand deze al geprobeerd?! Komt net binnen. Morgen even uit proberen. Iemand tips om deze lekker te maken?
Mist sowieso plakjes zure bom(augurk)Jazeker, zit een visboer in de buurt die bezorgt. Ideaal. Al vind ik dit broodje dus wel heel treurig.
Goeie eiwitshake erdoor & eten als cereal/ontbijtgranen.![]()
Iemand deze al geprobeerd?! Komt net binnen. Morgen even uit proberen. Iemand tips om deze lekker te maken?
Stukjes witte chocolade erdoor met gepofte rijst met chocomelk?
Ik ga wat proberen hier mee, ik eet het liefst koud🤗 thnxxxGoeie eiwitshake erdoor & eten als cereal/ontbijtgranen.
Voor twee daagjes?![]()
1kg gehakt
500g pasta
2 potten pastasaus
800g roerbakgroenten
Verdeeld over 10 bakjes op gevoel
Macaroni is toch veel makkelijker