ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat je dit zo droog achter je kiezen kan krijgen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je dit zo droog achter je kiezen kan krijgen.

Ben echt een functionele eter. Van mij hoeven al die smaakjes niet. Zie het gewoon als de tank volgooien en gaan. Heb ik trek in wat zoetigheid dan pak ik wat fruit. Smaakpupillen wennen wel weer, een stukje fruit smaakt voor mij nu als ijs.
zolang je het nog niet zat word. Anders kan je er altijd nog wat flav. drops in gooien oof een grammentje of 5 a 10 aan whey poeder.Ben echt een goede functionele eter. Van mij hoeven al die smaakjes niet. Zie het gewoon als de tank volgooien en gaan.
Yes beetje whey doe ik er weleens bij! Ga die flav drops ook ff proberen.zolang je het nog niet zat word. Anders kan je er altijd nog wat flav. drops in gooien oof een grammentje of 5 a 10 aan whey poeder.
Papillen, vriend. Pupillen heb je niet in je mond hoop ik voor je.Ben echt een functionele eter. Van mij hoeven al die smaakjes niet. Zie het gewoon als de tank volgooien en gaan. Heb ik trek in wat zoetigheid dan pak ik wat fruit. Smaakpupillen wennen wel weer, een stukje fruit smaakt voor mij nu als ijs.
Ik zeg altijd maar : alles onder de 11 is voor papa zelf.Papillen, vriend. Pupillen heb je niet in je mond hoop ik voor je.
Maarreeeeehhhh....Ik zeg altijd maar : alles onder de 11 is voor papa zelf.
Goed maat, binnenkort mijn stats even updaten. Ik groei als Kool nu in bulk en op een bro split mokertje hard 1 spiergroep per dag slopen. Ik maakte ontieglijk veel fouten in mijn eerste trainingsjaren die ik met behulp van dit forum kan opschonen.Maarreeeeehhhh....
Hoe gaat het met jou en je workouts verder dan?
Nudes> is altijd wel gewild hieroGoed maat, binnenkort mijn stats even updaten. Ik groei als Kool nu in bulk en op een bro split mokertje hard 1 spiergroep per dag slopen. Ik maakte ontieglijk veel fouten in mijn eerste trainingsjaren die ik met behulp van dit forum kan opschonen.
dus plaats die progress foto's man.Ja heb voor mezelf een duidelijk jaardoel gesteld. T is nu ook weer niet dat je shape binnen een maandje zo aanzienlijk veranderd. Kracht toename is iig enorm.Nudes> is altijd wel gewild hierodus plaats die progress foto's man.
Ja ok duidelijk pa, we gaan wel ergens anders heen.![]()
Post je maaltijden (met pics!)
Op de bb.com fora zijn deze topics een groot succes en ik haal er zelf altijd veel inspiratie vandaan - dus laten we het hier ook een poging geven :) Post hier dus je meal pics met een korte omschrijving! Laat ik gelijk maar goed beginnen: 500 gram mager rundergehakt, gebakken met uitjes...forum.bodybuilding.nl
Nieuwsgierig wat er in dat envelopje zit/zat....
Brief van 🐣 uit Bulgarije. Vind dat wel cute van haar zon brief dus ik ga wel met haar trouwen. Morgen doe ik de postduif eruit.
Wie betaalt de bruiloft?Brief van 🐣 uit Bulgarije. Vind dat wel cute van haar zon brief dus ik ga wel met haar trouwen. Morgen doe ik de postduif eruit.