- Waardering
- 23.886
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Dacht ik ook, maar het is een kwak appelmoes toch?Ik moest effe de bril op zetten, dacht dat je een rauw stuk kip ging opeten🤣🤣🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik ook, maar het is een kwak appelmoes toch?Ik moest effe de bril op zetten, dacht dat je een rauw stuk kip ging opeten🤣🤣🤣
Appelmoes ketchup en mayonaise
Je weet maar nooit bij @ThaWastelandIk moest effe de bril op zetten, dacht dat je een rauw stuk kip ging opeten🤣🤣🤣
Klopt 😝
Dikke energydrink. Ken ik niet. Misschien moet ik maar eens een zero-monster proberen ofzo, af en toe wel fijn voor de afwisseling inplaats van alleen maar water en koffie.
Die icetea smaken van crank zijn echt fijn, de witte monster ook lekkerDikke energydrink. Ken ik niet. Misschien moet ik maar eens een zero-monster proberen ofzo, af en toe wel fijn voor de afwisseling inplaats van alleen maar water en koffie.
Soms heb ik behoefte aan energydrankje, gewoon omdat sommige zo verrot lekker smaken.
monster ultra altijd goedDikke energydrink. Ken ik niet. Misschien moet ik maar eens een zero-monster proberen ofzo, af en toe wel fijn voor de afwisseling inplaats van alleen maar water en koffie.
Soms heb ik behoefte aan energydrankje, gewoon omdat sommige zo verrot lekker smaken.

Curaçao!
Nice, lekker zeg