Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
je neigt wel naar een obessieve kant mbt eten. Alles onder controle?Ik moet echt wat minder calorieën tot me gaan nemen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je neigt wel naar een obessieve kant mbt eten. Alles onder controle?Ik moet echt wat minder calorieën tot me gaan nemen.![]()
Nee, maar dan is eten wel één van mijn mindere problemen.je neigt wel naar een obessieve kant mbt eten. Alles onder controle?
Niet te serieus oppakken.Nee, maar dan is eten wel één van mijn mindere problemen.
Ik voel me gelukkig wel zeker genoeg van mezelf om dit toe te geven.
Dat advies had je zondagochtend moeten geven.

ik vermoed dat afgezien van je trainingcarriere jij èèn van de stabielste op het forum bent. Maakt niet uit hoe je ook uit de tent gelokt word, je blijft altijd rustig en sociaal.
Heb een maaltijden pakket besteld bij fuelyourbody dus ben benieuwdIk eet af en toe die van Musclemeat. Prima te eten. Vind zelf het vlees/kip wat rubberachtig aanvoelen, maar qua smaak prima.
Helaas levert de Jumbo geen Fitmeals van XXL.
Het nadeel is wel dat ik vaak de commotie van andere niet snap.ik vermoed dat afgezien van je trainingcarriere jij èèn van de stabielste op het forum bent. Maakt niet uit hoe je ook uit de tent gelokt word, je blijft altijd rustig en sociaal.
Laat de problemen bij wie ze als probleem ervaren. En daar heb ik zelf ook meer dan genoeg in te leren🤣Het nadeel is wel dat ik vaak de commotie van andere niet snap.
Laat ff weten? Wat heb je besteld?Heb een maaltijden pakket besteld bij fuelyourbody dus ben benieuwd
wat is dat gele...linzensoep? lekker met flatbread