- Waardering
- 3.845
Kaneel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaneel
kaneel is ook heel goed , goeie tip van Marina1975
Madame Jeanette !Hindoestaanse massala kip met madame jeanette, zilvervliesrijst en edamame 😮💨🔥
![]()
Als ik zulk shakes zou nemen..dan zou ik het volgens jouw recept maken..klinkt zo heerlijkNou komt die.
Appeltaart ice cream 2.0
Standje licht icecream op de Ninja Creami + 1x extra's + 1x respin
- 100 ml magere melk
- 200 ml amandel melk
- 15 gram caseine vanille
- 40 gram dutch apple pie whey van @XXL Nutrition
- 5 gram klopmix vanille
- 5 gram kaneel
- 5 gram zoetstof
- snufie zout
- handje walnoten
Ben er nog niet helemaal overuit.
Kaneel overheerst wel wat, maar goed dat heb je ook bij een appeltaart (soort van)
Volgende versie eens zien of ik wat appels of misschien beter appelmoes erdoorheen kan mixen.
![]()
Aw dat is lief om te horen.Als ik zulk shakes zou nemen..dan zou ik het volgens jouw recept maken..klinkt zo heerlijk
Classic175g broccoli, 140g kiphaasjes en 60g rijst (ongekookt)![]()
Ja wil sowieso 4-5 dagen wat brood, pasta en aardappelen vervangen en wat meer vetten uit noten en pindakaas halen.
Vergeet de (goede) vette vis niet en olijf olie. Kaas enz enzJa wil sowieso 4-5 dagen wat brood, pasta en aardappelen vervangen en wat meer vetten uit noten en pindakaas halen.
Musclemeat got nothing on me 😎
Met of zonder sate saus?
Ja met is wel lekker maar ik heb alleen meat only gegeten met wat kruiden🥰 gister ook al ‘iets’ te gek gedaan in de vetten met een borrelplank😋