MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gisteren laat een kabeljauw gevangen.
1000013112.jpg

Vandaag gefileerd en op een vuurtje gegaard. Inclusief zalm burgers en gepofte aardappels. Helaas kwamen die uit de winkel.
1000013127.jpg

Fotos van het eten niet gemaakt😆😅

Vergeet de (goede) vette vis niet en olijf olie. Kaas enz enz
Standaard eet ik 1a2 keer per week 175g zalm uit de oven of pan. Kaas kan ik op zich wel weer toevoegen met zo weinig brood in mijn dieet.

Laatste hap van vandaag.

20g cashewnoten en maximaal 150g kwark.
20240804_211902.jpg

Man wat een werk. Boontjes doppen. Brocolli snijden. Ben vrijgezel dus maar 2 kookpannen waar geen 400 gram Brocolli in past etc. Morgen komt als goed is de magnetron en de bestelde bakjes dus voor nood vanmiddag 4 grkocht. Hopelijk komt postnl op tijd anders morgen koud 🤞Volgende x doe ik het echt voor een week en vries ik wel wat in 👌

20240805_180533.jpg

Man wat een werk. Boontjes doppen. Brocolli snijden. Ben vrijgezel dus maar 2 kookpannen waar geen 400 gram Brocolli in past etc. Morgen komt als goed is de magnetron en de bestelde bakjes dus voor nood vanmiddag 4 grkocht. Hopelijk komt postnl op tijd anders morgen koud 🤞Volgende x doe ik het echt voor een week en vries ik wel wat in 👌

20240805_180533.jpg
Gesneden uit het vriesvak is vers ingevroren, voor de prijs of de vitamines hoef je dat niet zelf te doen 😊
Jumbo heeft de broccoli ook fijn gesneden

Maare, lekker bezig!

Gesneden uit het vriesvak is vers ingevroren, voor de prijs of de vitamines hoef je dat niet zelf te doen 😊
Jumbo heeft de broccoli ook fijn gesneden

Maare, lekker bezig!
En de smaak? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik, op vlees na, niks uit de vriezer eet en ook niet uit pot of blik 🙊 en dus nog nooit een magnetron heb gebruikt of kant en klare maaltijd dus vrees als ik de groente ingevroren koop en dan zo ga preppen ik de smaak euhm bijzonder ga vinden. Dit is nl echt lekker 😊

En de smaak? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik, op vlees na, niks uit de vriezer eet en ook niet uit pot of blik 🙊 en dus nog nooit een magnetron heb gebruikt of kant en klare maaltijd dus vrees als ik de groente ingevroren koop en dan zo ga preppen ik de smaak euhm bijzonder ga vinden. Dit is nl echt lekker 😊
Smaakt gewoon goed hoor.

Ja uit pot of blik is ook vies, zompige bende. In mijn beleving smaakt het niet anders dan wanneer je het zelf invriest

Oke gaan we dat proberen want hier was ik een hele workout druk mee 😁 heb het ervoor over maar liever 1x per week dan 2x. Vries jij het ook in of 3 dagen en koelkast?

Klinkt goed idd. Afwisseling moet ik echt leren. Blijf nu eerst 2 weken op deze combinatie zitten maar vind zoiets wel leuk voor het weekend. Thnx 😇

Oke gaan we dat proberen want hier was ik een hele workout druk mee 😁 heb het ervoor over maar liever 1x per week dan 2x. Vries jij het ook in of 3 dagen en koelkast?
Ik vries het niet in, kook meestal om de dag. Gewoon proberen en ook kijken wat je beter past

Terug
Naar boven