Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_1312.jpeg
met een bakje op een bordje :D smakelijk!!

Blijf het een werkje vinden maar weet dat ik de komende week iedere dag blij ben dat ik het heb gedaan. Ga er 2 invriezen dus kijken of het eetbaar blijft 👌

20240811_161337.jpg
Ga je fijn vinden straks, je hebt dan voor meerdere dagen gekookt! Bakkie even bestralen en voila scheelt weer koken en afwas🤗🔥

Ga je fijn vinden straks, je hebt dan voor meerdere dagen gekookt! Bakkie even bestralen en voila scheelt weer koken en afwas🤗🔥
Ja klopt vond het vorige week ook super relaxed en 1 dag verse tonijnpasta voor de afwisseling. En vind het fijn dat het allemaal vers gesneden is en zelf gemaakt. Ipv kant en klaar en maar afwachten hoe het smaakt. Catering is iig niks voor mij 😁

Blijf het een werkje vinden maar weet dat ik de komende week iedere dag blij ben dat ik het heb gedaan. Ga er 2 invriezen dus kijken of het eetbaar blijft 👌

20240811_161337.jpg
Waarom niet gewoon in de koelkast?
Kan makkelijk voor 6 dagen.
En Waarom 6 meals en 5 eieren?

20240811_161337.jpg
Die eieren heb je toch niet al gekookt?
Anders gaat dat stinken als een malle!

Rijst niet langer dan 2 dagen ;)
Die snap ik echt niet.... jarenlang voor hele week gekookt en bewaard paste precies met 15 bakken in de koelkast. 3 warme maaltijden voor meenemen en ontbijt, diner en avondsnack thuis. Pasta, rijst alles gewoon in bakken. Wel vlees in apart bakkie.
Aardappel daarentegen max 2 dagen.

6 dagen?! Ik zou echt 3 max 4 dagen aanhouden met vleeswaren…. Tenzei je aan de race wilt😜
Nope. Nooit last van gehad toen.

Zitten er 6 in een verpakking en 1 is opgegeten 😎 had er nog 1 tegoed haha
Dus wordt laatste dag nog eitje bijkoken.
Of gewoon 20 st verpakkingen halen. 🤪
20 voor 2,99 🙏

Maaltijd nr.5 van deze hele chille rust dag.
  • 4x ei
  • 15 gram havermout
  • 1x saucijs
  • 40 gram kaas. Een beetje op de saucijs de rest meegebakken in de gebakken.
  • klein beetje zero saus
  • smullen maar
eiworstsaus.png

Die snap ik echt niet.... jarenlang voor hele week gekookt en bewaard paste precies met 15 bakken in de koelkast. 3 warme maaltijden voor meenemen en ontbijt, diner en avondsnack thuis. Pasta, rijst alles gewoon in bakken. Wel vlees in apart bakkie.
Aardappel daarentegen max 2 dagen.

Nope. Nooit last van gehad toen.

Dus wordt laatste dag nog eitje bijkoken.
Of gewoon 20 st verpakkingen halen. 🤪
20 voor 2,99 🙏

Dan heb je denk ik geluk gehad. Het advies is max 2 dagen ;)

Terug
Naar boven