- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
met een bakje op een bordje
smakelijk!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een bakje op een bordje
smakelijk!!Ga je fijn vinden straks, je hebt dan voor meerdere dagen gekookt! Bakkie even bestralen en voila scheelt weer koken en afwas🤗🔥Blijf het een werkje vinden maar weet dat ik de komende week iedere dag blij ben dat ik het heb gedaan. Ga er 2 invriezen dus kijken of het eetbaar blijft 👌
![]()
Ja klopt vond het vorige week ook super relaxed en 1 dag verse tonijnpasta voor de afwisseling. En vind het fijn dat het allemaal vers gesneden is en zelf gemaakt. Ipv kant en klaar en maar afwachten hoe het smaakt. Catering is iig niks voor mij 😁Ga je fijn vinden straks, je hebt dan voor meerdere dagen gekookt! Bakkie even bestralen en voila scheelt weer koken en afwas🤗🔥
Waarom niet gewoon in de koelkast?Blijf het een werkje vinden maar weet dat ik de komende week iedere dag blij ben dat ik het heb gedaan. Ga er 2 invriezen dus kijken of het eetbaar blijft 👌
![]()
Waarom niet gewoon in de koelkast?
Kan makkelijk voor 6 dagen.
En Waarom 6 meals en 5 eieren?

6 dagen?! Ik zou echt 3 max 4 dagen aanhouden met vleeswaren…. Tenzei je aan de race wilt😜Waarom niet gewoon in de koelkast?
Waarom
Zitten er 6 in een verpakking en 1 is opgegeten 😎 had er nog 1 tegoed hahaWaarom niet gewoon in de koelkast?
3 dagen ging vorige week ook prima. Vanwaar 2 dagen?
3 dagen ging vorige week ook prima. Vanwaar 2 dagen?
Die eieren heb je toch niet al gekookt?Blijf het een werkje vinden maar weet dat ik de komende week iedere dag blij ben dat ik het heb gedaan. Ga er 2 invriezen dus kijken of het eetbaar blijft 👌
![]()
Die snap ik echt niet.... jarenlang voor hele week gekookt en bewaard paste precies met 15 bakken in de koelkast. 3 warme maaltijden voor meenemen en ontbijt, diner en avondsnack thuis. Pasta, rijst alles gewoon in bakken. Wel vlees in apart bakkie.
Nope. Nooit last van gehad toen.6 dagen?! Ik zou echt 3 max 4 dagen aanhouden met vleeswaren…. Tenzei je aan de race wilt😜
Dus wordt laatste dag nog eitje bijkoken.Zitten er 6 in een verpakking en 1 is opgegeten 😎 had er nog 1 tegoed haha
Die snap ik echt niet.... jarenlang voor hele week gekookt en bewaard paste precies met 15 bakken in de koelkast. 3 warme maaltijden voor meenemen en ontbijt, diner en avondsnack thuis. Pasta, rijst alles gewoon in bakken. Wel vlees in apart bakkie.
Aardappel daarentegen max 2 dagen.
Nope. Nooit last van gehad toen.
Dus wordt laatste dag nog eitje bijkoken.
Of gewoon 20 st verpakkingen halen. 🤪
20 voor 2,99 🙏