XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kippensoep en kiphaasjes. Goed voor zo'n 70 gram eiwit haha. Vandaag low carb dagje dus ongeveer 70g kh's 170g eiwit en 80g vet.

Kippensoep gemaakt met kippenbouten.
1000003393.jpg

Nou maaltijd nr.5 zit al achter de kiezen.
Voor de liefhebbers het waren volkoren pennen, spinazie, tonijn.
Geen foto daarvan. Omdat ik het meestal in 1 bak donder (die blauwe bak die 1x eerder voorbij is gekomen)
en dat vind ik niet echt fotowaardig.
Dus bijdeze een foto van het geprepte ontbijt voor morgen ochtend rond half 5.
paaniekakes.png

Voor de blinde kippen hier.
Het zijn dezelfde pannenkoeken als laatst en er komt nog wat blauw en rood fruit bij :D

Ja dikke prima. Had echt trek toen ik thuis kwam dus 3 minuten en voila scheppen. Geeft mij echt veel rust en smaakt prima. Zou alleen liever 6 dagen bonen eten magoed. Brocolli is een verrassing want trek morgenvroeg gewoon 1 uit de vriezer zonder te kijken 😁

• Like
Waarderingen: GruX
Lus je dan ook echt niks anders?
Spinazie, kidney bonen, zuurkool, witlof, wortels, (ik kan nog wel ff doorgaan maar je snapt mijn punt denk ik wel)

Ja stop maar 🤣 nee ik hou van vlees vis fruit nootjes etc. Groente eet ik omdat het moet en vind ik niet lekker behalve sperziebonen en groene asperges. Brocolli is nog wel eetbaar de rest echt liever niet. Tenzij ik er een gezondheidsvoordeel in zie maar die zie ik niet. Tomaat en komkommer zijn ook prima 😊

Geen kwark meer in huis, vlug even naar de supermarkt in de straat geweest.
Straks 's werelds meest wansmakelijke kwark ter wereld even naar binnenwerken.

@Sanca Saxon
IMG_20240814_181110.jpg

Geen kwark meer in huis, vlug even naar de supermarkt in de straat geweest.
Straks 's werelds meest wansmakelijke kwark ter wereld even naar binnenwerken.

@Sanca Saxon
IMG_20240814_181110.jpg
Moest ff 2keer kijken bij platte kaas. Toen d8 ik dat moet Vlaams zijn :D Klinkt veel beter en leuker dan kwark.
Kwark klinkt wat een schorre kikker zou zeggen.
Kwaaarrrrrrk
kermit the frog GIF

Moest ff 2keer kijken bij platte kaas. Toen d8 ik dat moet Vlaams zijn :D Klinkt veel beter en leuker dan kwark.
Kwark klinkt wat een schorre kikker zou zeggen.
Kwaaarrrrrrk
kermit the frog GIF
Ja maar in het West-Vlaams dialect is het ook geen traktatie voor je oren hoor.

Terug
Naar boven