XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als je denkt; wie is die idioot die met 33gr Chicken Chili eet, dat ben ik dus. 😂

IMG_1904.jpeg

Voor de zalm. Geen gek idee om dat een keer op de biefstuk te proberen.

Normaal doe ik biefstuk met koffierub.
  • zeezout
  • gemalen koffie
  • Lichtbruine basterdsuiker
  • gerookt paprikapoeder mild
  • cayennepeper
  • knoflookpoeder
  • uienpoeder
  • cayennepeper
  • korianderpoeder
  • kurkuma
Varkensvlees maak ik niet vaak maar heb ik een paar keer een appeltjesrub voor gebruikt. Best fijn, een soort van appeltaart smaak aan je vlees.

Donkerbruine suiker
Kosjer zout
Gedroogde en gemalen appels
Grof gebroken zwarte peper
Gerookte paprikapoeder
Knoflookpoeder
Uienpoeder
Kurkuma
Kaneel
Gedroogde basilicum
Je had beter Mister_Spices kunnen heten🤗
Gedroogde gemalen appels heb ik nog nooit va gehoord😜 voor de rest meeste wel in huis dus zal eens wat gaan proberen. Gebruik nu vaak de kant en klare marinades/spices van de Sligro en die bevallen opzich ook wel. Hou voornamelijk van thai/scherp🔥🔥 gooi zelfs sambal over de vis🐋🔥

70g Noodles ongekookt, 137g kipfilet , 200g oosterse roerbak groente,1 rode peper, 2 tenen knoflook, 5g wokolie en 60g sweet chilli saus uurtje voor de training.

Vandaag zit ik ongeveer rond de 2350 kcal,168g eiwit 315g kh's 38g vet.

1000003381.jpg

Heilige maaltijd?! :engel:

Watermeloen is qua fruit wel een vd beste opties, alhoewel fruit altijd wel goed is en je eigenlijk niet dik kan worden van teveel appels.

Als je echt “honger” hebt in een cut is voedingkeus/ verzadeging gewoon niet accuraat, vooral als de cut nog vrij kort bezig is of iemands bf% is nog hoog.

“Zin” en honger zijn tevens 2 verschillende dingen, alhoewel de meeste dat niet inzien, maar diegene die shredded ooit zijn geweest snappen het wel. Honger hoef je absoluut niet te hebben in een cut dat je beetje netjes voor de dag wilt lopen, wil je vies shredded worden dan suck it up aangezien je gegarandeerd honger gaat lijden.
Voorlopig zit ik inderdaad nog op gewoon lekkere trek waar ik vooral gedachten blokkeer aan lekker eten. Gewicht daalt nog steeds dus kijken wanneer ik stagneer en van daaruit verder 💪

Voorlopig zit ik inderdaad nog op gewoon lekkere trek waar ik vooral gedachten blokkeer aan lekker eten. Gewicht daalt nog steeds dus kijken wanneer ik stagneer en van daaruit verder 💪
Ik zal wel paar keer pw wat lekkers droppen als cheat en dan kan je ernaar kijken.

• Sad
Waarderingen: AK
Je had beter Mister_Spices kunnen heten🤗
Gedroogde gemalen appels heb ik nog nooit va gehoord😜 voor de rest meeste wel in huis dus zal eens wat gaan proberen. Gebruik nu vaak de kant en klare marinades/spices van de Sligro en die bevallen opzich ook wel. Hou voornamelijk van thai/scherp🔥🔥 gooi zelfs sambal over de vis🐋🔥
Cayennepeper peper of chili vlokken in je rub doen, wordt het best snel pittig.

Die kant en klare zijn ook vaak wel lekker. Al een paar wel kruiden in geproefd die ik zelf niet zo snel ergens op zou doen.
Zelf rubs maken hoort er meer bij vindt ik, bijpassende koude pasta salade maken en een toetje. Draaf altijd door als ik ga bbqen

Dankjewel 😜 samen komen we er wel enzo. Alleen geen ijs vandaag alsjeblieft 👌
HOEZO GEEN IJS?!
oreo ice.png

Voedingswaarde per 100 gram:
- Calorieën : 218 kcal
- Eiwit : 23.47 gram
- Vet : 1.42 gram
- Koolhydraat : 24.47 gram
:sad: Dan maar in de prullenbak
(deze is te maken zonder een dure Ninja Creami)

Terug
Naar boven