Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Valt idd mee. Zijn maar 880 calorieën in een glas 🤣
Ligt eraan hoeveel je er van die Oreo crap opgooit natuurlijk.
Daar zit het meeste in.
Als je dat weg haalt scheelt al wel aardig wat :D
En het is altijd minder dan die Ben & Jerry's handel

Also.. Ff gekeken net.
Als je de Oreo crap van rond de 30 gram eraf zou halen word die min 100 kcal per ijsie :D

Je hebt schepijs van 60 kcal / 100ml en die is zeker goed te eten.

Tjsa en voor een kleine 40 meer had ik een nacht ijsje vol met caseine eiwitten voor het slapen gaan met mijn Creami :hedbang:
Dat ijsje dat jij stuurde had 220 kcal/100ml en je kunt ook een eiwit vrij zero ijsje pakken van 60kcal / 100ml en een eiwit shake ernaast 🤷‍♂️

MIjn laatste Creami (ijs voor dit glas met heerlijkheid) had in totaal 324 Kcal /500ml
Dus kom aardig in de buurt. Hoewel als ik die beuker zonder Oreo zou hebben gedaan
dan had ik rond de 200+ gezeten.

HOEZO GEEN IJS?!
oreo ice.png

Voedingswaarde per 100 gram:
- Calorieën : 218 kcal
- Eiwit : 23.47 gram
- Vet : 1.42 gram
- Koolhydraat : 24.47 gram
:sad: Dan maar in de prullenbak
(deze is te maken zonder een dure Ninja Creami)
Prima post workout dan 200 gram💪🏽

Cayennepeper peper of chili vlokken in je rub doen, wordt het best snel pittig.

Die kant en klare zijn ook vaak wel lekker. Al een paar wel kruiden in geproefd die ik zelf niet zo snel ergens op zou doen.
Zelf rubs maken hoort er meer bij vindt ik, bijpassende koude pasta salade maken en een toetje. Draaf altijd door als ik ga bbqen
image.jpg

Ik knetter hier altijd flink wat van door mijn rijst🤗🥰 beetje verslaafd aan geworden…. Doe nu flakes er extra door omdat de kcal te hoog worden anders door de cilli in oil!
Ja precies je geeft er vaak je eigen draai aan maar veel rubs/marinades die kant en klaar zijn smaken prima maar vaak veel zout….

Ja precies je geeft er vaak je eigen draai aan maar veel rubs/marinades die kant en klaar zijn smaken prima maar vaak veel zout….
Pittig eten is voor mij niet weggelegd 😂

Klopt, toch doet zout veel met de smaak. Als je af wisseling zoekt voor je rijst:
Dit heb ik ongeveer een half jaar gegeten voordat ik het zat werd.

• Like
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven