AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Die met metworst waren al op. 😂
IMG_2601.jpeg

Vind met poedersuiker ook echt lekker. Of met stoofpeertjes en een saus van mascarpone whisky en kaneel 😍

Thuisgemaakte kapsalon. Af en toe mag dat eens... Wel uiteraard met zorg ingrediënten gekozen (magere kipkebab, 20+ kaas, voorgekookte krieltjes zonder olie of vet in de airfryer, remia zero frietsaus met wat extra kruiden). Ik heb eigenlijk een iets grotere ovenschotel nodig (of schotjes zodat de groenten er niet af vallen).

~700 kcal en 48 gram eiwit.

kipkebab.jpg

Zondag staat hamsi op het menu in Nunspeet, the place to be! Behalve voor ansjovissen, daar is zo weinig animo voor dat de lokale visboer het niet wilde bestellen tenzij ik 10kg moest. :(
Das wat ver.... 😕
Verse ansjovis is zalig. Net als verse sardientjes.
T is jammer dat ik niet dichterbij woon. 😒
Had ik die andere 5 kg wel meegenomen 😁
Hier moet je ook echt per tig kg bestellen helaas....

Wel een duurzame want @ThaWasteland wil ook een zwiep🤣🤣🤣

Das wat ver.... 😕
Verse ansjovis is zalig. Net als verse sardientjes.
T is jammer dat ik niet dichterbij woon. 😒
Had ik die andere 5 kg wel meegenomen 😁
Hier moet je ook echt per tig kg bestellen helaas....
Uiteindelijk online gescoord, daar kon je ze per kilo losgevroren vinden. :p ik probeer eerst altijd lokale winkels, maar anders online.

Een keer wat anders dan de Turkse dingen van de afgelopen dagen. :p
PXL_20240823_201005618.jpg
Heerlijk om een paar keer per jaar te eten!

Ben ook benieuwd naar wat je post uit de Turkse Keuken, de meeste Mediterrane keukens zijn zeer de moeite waard!

Zwarte Zee zal ook wel vis betekenen?

Heerlijk om een paar keer per jaar te eten!

Ben ook benieuwd naar wat je post uit de Turkse Keuken, de meeste Mediterrane keukens zijn zeer de moeite waard!

Zwarte Zee zal ook wel vis betekenen?
Zeker! Blij met de nieuwe pan. Behalve ansjovis aten we eigenlijk niet zo veel vis. Maar dat is ook wel 1 van de meest populaire.

Fortalit, dat is de lijn idd!

Heb er zelf nog geen, maar m'n oma had ze en m'n moeder had en heeft ze, vaak mee gekookt. Voelt als een familietraditie, moet er eens een kopen.
Sinds 1851, een pan van oer-Hollandse bodem. :D Kan hem zeker aanraden! Dat wordt een paar keer per jaar aan de mossels.

Terug
Naar boven