- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Die Italianen zijn gewoon bang voor je 😜Onze excursie is geannuleerd komt slecht weer aan😅 sloeg gisteravond ook plots om☹️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Italianen zijn gewoon bang voor je 😜Onze excursie is geannuleerd komt slecht weer aan😅 sloeg gisteravond ook plots om☹️
Ik ook, ik moet altijd 's nachts een keer eruit om te pissen, had niet gedacht dat dit door de kwark komt....ondanks dat ik 500gr kwark eet pre-bed. Ik dacht eigenlijk meer aan het water drinken.Ja dat is een goeie indd.
Ik wissel het wel eens af.
Soms bak ik ook wel eens wat eitjes met kaas met noten.
Of ik draai er zo'n creami uit.
Moet wel zeggen als ik kwark op heb dan moet ik zeker wel 2 x eruit om te pissen midden in de n8
1 keer er uit, dat valt mee hier wel vaker! Voor het naderen naar bed gaan minder gaan drinken als je je er aan stoort!🤗Ik ook, ik moet altijd 's nachts een keer eruit om te pissen, had niet gedacht dat dit door de kwark komt....ondanks dat ik 500gr kwark eet pre-bed. Ik dacht eigenlijk meer aan het water drinken.
Ja… ik pakte de laatste tijd al iets te vaak een sigaretje van mn huisgenoot, dus ik dacht ik probeer dit maar weer eens… 🤦🏽♂️
Ik ben ook gestopt en het enigste wat ik er van kan zeggen is dat je p*ssy bent als het niet lukt. Dan wil je niet graag genoeg😘Ja… ik pakte de laatste tijd al iets te vaak een sigaretje van mn huisgenoot, dus ik dacht ik probeer dit maar weer eens… 🤦🏽♂️
als ik humeurig word crave ik echt naar roken!
Ben bijna een jaar bezig met stoppen, het is vallen en opstaan. Maar ik ga nu weer terug maar de nicotinepleisters, en dat weer afbouwen 😅👍🏽
Enjoy!! 🍀😁![]()
Het is hier geen straf, de Vesuvius op de achtergrond🥰
Oh, jamaar ik zit net nog in de transitiefase van ‘p*ssy’ naar ‘niet-p*ssy’ zijn.. tijdje terug de handschoenen opgegeven, sinds deze week geen pussypads meer tijdens het squatten.. 🫡 we komen er wel!Ik ben ook gestopt en het enigste wat ik er van kan zeggen is dat je p*ssy bent als het niet lukt. Dan wil je niet graag genoeg😘
Ja ik kom wel kort door de bocht maar zo is het wel echt hoor. Zelfde verhaal na 10 jaar gerookt te hebben. Acuut gestopt omdat ik er echt klaar mee was. Ging super makkelijk….Oh, jamaar ik zit net nog in de transitiefase van ‘p*ssy’ naar ‘niet-p*ssy’ zijn.. tijdje terug de handschoenen opgegeven, sinds deze week geen pussypads meer tijdens het squatten.. 🫡 we komen er wel!
Ook lichte eeltvorming op mijn handpalmen zijn een goed teken 😆
Ik ga me ook steeds meer schamen voor het roken en dat geeft me wel vertrouwen.Ja ik kom wel kort door de bocht maar zo is het wel echt hoor. Zelfde verhaal na 10 jaar gerookt te hebben. Acuut gestopt omdat ik er echt klaar mee was. Ging super makkelijk….
Maar ik sla je woorden op in mijn systeem! 🫡😉Ik ben ook gestopt en het enigste wat ik er van kan zeggen is dat je p*ssy bent als het niet lukt. Dan wil je niet graag genoeg😘
Is het augurken week deze week?
Denk dat ik zwanger benIs het augurken week deze week?
Vlede week vlogen de pizza al van mijn scherm hier.
GEFELICITEERD!!!!
Zit er wat in je baarvader ja?
Nee denk leg hem wel ff op bord🤣🤣🤣🤣
Na meer dan 1kg nasi heb ik wel dat gevoel