MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja dat is een goeie indd.
Ik wissel het wel eens af.
Soms bak ik ook wel eens wat eitjes met kaas met noten.
Of ik draai er zo'n creami uit.
Moet wel zeggen als ik kwark op heb dan moet ik zeker wel 2 x eruit om te pissen midden in de n8
Ik ook, ik moet altijd 's nachts een keer eruit om te pissen, had niet gedacht dat dit door de kwark komt....ondanks dat ik 500gr kwark eet pre-bed. Ik dacht eigenlijk meer aan het water drinken.

Ik ook, ik moet altijd 's nachts een keer eruit om te pissen, had niet gedacht dat dit door de kwark komt....ondanks dat ik 500gr kwark eet pre-bed. Ik dacht eigenlijk meer aan het water drinken.
1 keer er uit, dat valt mee hier wel vaker! Voor het naderen naar bed gaan minder gaan drinken als je je er aan stoort!🤗

IMG_3759.jpeg

Musclemeat Tortelloni Ricotta-Spinazie

Ja… ik pakte de laatste tijd al iets te vaak een sigaretje van mn huisgenoot, dus ik dacht ik probeer dit maar weer eens… 🤦🏽‍♂️
als ik humeurig word crave ik echt naar roken!
Ben bijna een jaar bezig met stoppen, het is vallen en opstaan. Maar ik ga nu weer terug maar de nicotinepleisters, en dat weer afbouwen 😅👍🏽

Ja… ik pakte de laatste tijd al iets te vaak een sigaretje van mn huisgenoot, dus ik dacht ik probeer dit maar weer eens… 🤦🏽‍♂️
als ik humeurig word crave ik echt naar roken!
Ben bijna een jaar bezig met stoppen, het is vallen en opstaan. Maar ik ga nu weer terug maar de nicotinepleisters, en dat weer afbouwen 😅👍🏽
Ik ben ook gestopt en het enigste wat ik er van kan zeggen is dat je p*ssy bent als het niet lukt. Dan wil je niet graag genoeg😘

Ik ben ook gestopt en het enigste wat ik er van kan zeggen is dat je p*ssy bent als het niet lukt. Dan wil je niet graag genoeg😘
Oh, jamaar ik zit net nog in de transitiefase van ‘p*ssy’ naar ‘niet-p*ssy’ zijn.. tijdje terug de handschoenen opgegeven, sinds deze week geen pussypads meer tijdens het squatten.. 🫡 we komen er wel!

Ook lichte eeltvorming op mijn handpalmen zijn een goed teken 😆

Oh, jamaar ik zit net nog in de transitiefase van ‘p*ssy’ naar ‘niet-p*ssy’ zijn.. tijdje terug de handschoenen opgegeven, sinds deze week geen pussypads meer tijdens het squatten.. 🫡 we komen er wel!

Ook lichte eeltvorming op mijn handpalmen zijn een goed teken 😆
Ja ik kom wel kort door de bocht maar zo is het wel echt hoor. Zelfde verhaal na 10 jaar gerookt te hebben. Acuut gestopt omdat ik er echt klaar mee was. Ging super makkelijk….

De TikTok-trend geprobeerd.

Dat zogenaamde flatbread met cottage cheese en 2 eitjes en dan in de oven. Moet bekennen dat ik skeptisch was maar het smaakt verrekte goed.

En rest is standaard. Zo kom je wel aan de eiwitten.

De dadels natuurlijk ook gegeten.

20240906_112744.jpg

Ja ik kom wel kort door de bocht maar zo is het wel echt hoor. Zelfde verhaal na 10 jaar gerookt te hebben. Acuut gestopt omdat ik er echt klaar mee was. Ging super makkelijk….
Ik ga me ook steeds meer schamen voor het roken en dat geeft me wel vertrouwen.
Ik mis alleen nog wat selfcontrole als ik een beetje pissig ben ofzo.. ik heb wel vaker momenten dat ik er helemaal klaar mee ben, dat wel.
maar goed, ik heb pas gefaald als ik ‘het stoppen’ helemaal opgeef, en dat zie ik niet gebeuren!

Maar ik sla je woorden op in mijn systeem! 🫡😉

Terug
Naar boven