ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik heb de koffie klaar hoor. Roze koek drbie.Dank u zeer. Zal dan wel naar Hoogeveen gaan want emmen durf ik niet met jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de koffie klaar hoor. Roze koek drbie.Dank u zeer. Zal dan wel naar Hoogeveen gaan want emmen durf ik niet met jou.
Woon nu akkelig dichtbij langs/op je fiets routes dus ik blijf wel binnen.
Ja de smokkel gaat snachts ook door🤣Serieus? om dit tijdstip moet er weer zo'n kut schuit door.![]()
Voor dat grafloon schrijf ik ook elke naam foutNamen juist schrijven bij Starbucks lijkt mij toch iets onmogelijk.
![]()
WTF die koeken jonguh! SAP maar een eind weg jij!
Zijn niet van mij.
Na bijna 6 maand ook eindelijk m’n sap account geactiveerd op het werk.
Had dit een jaar weten te ontlopen. Helaas komt mijn nek nu toch op het blok.Na bijna 6 maand ook eindelijk m’n sap account geactiveerd op het werk.
Wie het slecht scoort op die testjes wordt als eerst ontlagen bij de komende layoff :')Had dit een jaar weten te ontlopen. Helaas komt mijn nek nu toch op het blok.
Niet goed is opnieuw.Wie het slecht scoort op die testjes wordt als eerst ontlagen bij de komende layoff :')
Hoe krijg je daar een spitsmuis? Zijn die niet beschermd?Een dooie spitsmuis tussen de bankussens. Ik was gisteren al op zoek want ik ruikte een vrieze lijkgeur. Nu maar hopen dat ik die geur weg krijg anders gaat de hoekbank eruit.
Hoe krijg je daar een spitsmuis? Zijn die niet beschermd?
Waarschijnlijk heeft de kat de muis mee naar binnen genomen en is het beest op een of andere manier tussen de bankkussens gekropen. Spitsmuizen zitten hier heel veel en zijn toxisch voor roofdieren, toen mijn kat nog klein was is ze er ook ziek van geweest. Ik weet niet of spitsmuizen beschermd zijn.

Gisteren kreeg mijn zoontje dit ingevulde werkblad me naar huisHet leek ons beter dat mijn vrouw naar de info avond ging, maar het was geen van de ouders echt duidelijk en niemand heeft kennelijk zinvolle vragen gesteld
Welke woorden horen er bij het boek en de boom?Gisteren kreeg mijn zoontje dit ingevulde werkblad me naar huis
![]()
alleen ipv dat vreemde teken dat op een 1 lijkt stond er gewoon een p.
Er begon me al iets te dagen, maar wilde het toch aan de juf vragen. Ze hebben op de versie van de info dag dus bewust andere tekens gebruikt om je als ouder in te kunnen leven in kinderen die nog moeten leren lezen. De juf was verbaasd dat niet alle ouders dat zo begrepen hadden.
Volgens mijn vrouw is dat onderdeel van de opdracht, ook bedenken of er woorden zijn zonder de “p”.