XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.943
Wilde vandaag Beschuitstuitâhs maken bij de Boerenkoolstampot (beide van "Eten met Nick").

Zonder kruimige aardappelen en volle melk in de supermarkt wordt het een zakje gehaktmix, gebakken minikrieltjes en prei met mosterdvinaigrette.

Ook lekker.

Laatst bewerkt:
  • #152.944
Serieus? om dit tijdstip moet er weer zo'n kut schuit door.
20240924_001358.jpg

• #152.954
Een dooie spitsmuis tussen de bankussens. Ik was gisteren al op zoek want ik ruikte een vrieze lijkgeur. Nu maar hopen dat ik die geur weg krijg anders gaat de hoekbank eruit.

• #152.955
Een dooie spitsmuis tussen de bankussens. Ik was gisteren al op zoek want ik ruikte een vrieze lijkgeur. Nu maar hopen dat ik die geur weg krijg anders gaat de hoekbank eruit.
Hoe krijg je daar een spitsmuis? Zijn die niet beschermd?

• #152.956
Hoe krijg je daar een spitsmuis? Zijn die niet beschermd?

Waarschijnlijk heeft de kat de muis mee naar binnen genomen en is het beest op een of andere manier tussen de bankkussens gekropen. Spitsmuizen zitten hier heel veel en zijn toxisch voor roofdieren, toen mijn kat nog klein was is ze er ook ziek van geweest. Ik weet niet of spitsmuizen beschermd zijn.

• #152.957
Waarschijnlijk heeft de kat de muis mee naar binnen genomen en is het beest op een of andere manier tussen de bankkussens gekropen. Spitsmuizen zitten hier heel veel en zijn toxisch voor roofdieren, toen mijn kat nog klein was is ze er ook ziek van geweest. Ik weet niet of spitsmuizen beschermd zijn.
1000061216.jpg

Goed. Kraaien zijn dat ook, dus zegt niet zoveel :o

• #152.958
Het leek ons beter dat mijn vrouw naar de info avond ging, maar het was geen van de ouders echt duidelijk en niemand heeft kennelijk zinvolle vragen gesteld
Gisteren kreeg mijn zoontje dit ingevulde werkblad me naar huis

IMG_4898.jpeg

alleen ipv dat vreemde teken dat op een 1 lijkt stond er gewoon een p.

Er begon me al iets te dagen, maar wilde het toch aan de juf vragen. Ze hebben op de versie van de info dag dus bewust andere tekens gebruikt om je als ouder in te kunnen leven in kinderen die nog moeten leren lezen. De juf was verbaasd dat niet alle ouders dat zo begrepen hadden.

• #152.959
Gisteren kreeg mijn zoontje dit ingevulde werkblad me naar huis

IMG_4898.jpeg

alleen ipv dat vreemde teken dat op een 1 lijkt stond er gewoon een p.

Er begon me al iets te dagen, maar wilde het toch aan de juf vragen. Ze hebben op de versie van de info dag dus bewust andere tekens gebruikt om je als ouder in te kunnen leven in kinderen die nog moeten leren lezen. De juf was verbaasd dat niet alle ouders dat zo begrepen hadden.
Welke woorden horen er bij het boek en de boom?

Terug
Naar boven