XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Just Chili

IMG_2187.jpeg

IMG_2188.jpeg
Wat ik me nou afvraag he: maak jij nou elke keer weer foto's van de augurken, of heb je gewoon afbeeldingen liggen van 3,4,5 augurken etc.? Anders staat je telefoon toch aardig vol met dezelfde augurken-foto's :D

IMG_20240927_114038989.jpg

(Vanmiddag) Kwam op het idee om partij rijst te koken met snufje sucralose door t water, dan gewoon koelkast koud eten met wat suikervrije siroop erop. Niet verwacht dat zo lekker zou zijn😆

Ja zit in ketosis.
1000003492.jpg
Werkt bij mij erg goed in cut om naar lager bodyfat te gaan. En voel me er mentaal ook heel goed op. Alsof ik geen ADHD meer heb.

Carbs 30 gram.

Als het tijd is om massa te maken ga ik wat meer carbs cyclen voor en na training.
Welke verandering in ADHD symptomen merk je?

IMG_20240927_114038989.jpg

(Vanmiddag) Kwam op het idee om partij rijst te koken met snufje sucralose door t water, dan gewoon koelkast koud eten met wat suikervrije siroop erop. Niet verwacht dat zo lekker zou zijn😆
Eigen gemaakt rijstepap/rijstdesert....

Lekker bezig.

Kip met kaneel, wat is dat voor illegale combinatie?!

Dit moet ik proberen!
Mijn vriendin deed een tijdje geleden per ongeluk kaneel over de kip ipv kipkruiden. Maar (h)eerlijk waar wat was dat lekker zeg.

Heb het opgezocht en in veel oosterse keukens is kaneel over de kip vrij normaal.

Ik zou zeggen: probeer het! En eet smakelijk

Mijn vriendin deed een tijdje geleden per ongeluk kaneel over de kip ipv kipkruiden. Maar (h)eerlijk waar wat was dat lekker zeg.

Heb het opgezocht en in veel oosterse keukens is kaneel over de kip vrij normaal.

Ik zou zeggen: probeer het! En eet smakelijk
Ben je turk of een Chinees? Kebap kruiden erover potverdorie 😜

Terug
Naar boven