MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nice, jouw kippen supporten de bulk haha
C82639E3-121D-4531-AE8D-D2CBEFDB5FF8.jpeg

Absoluut, dit is van 2 dagen haha🤣 heb er nu een stuk of 20 lopen. Had er meer dan 100 dat werd me iets te gek op een gegeven moment🤣

Oow die cola was ook echt serieus🙈 lijkt me echt niet lekker sorry! Misschien als ik het proef?!
🤣🤣🤣
In principe krijg je net als met honing een zoet laagje aan de buitenkant. Het carameliseert en door t zure van cola wordt je vlees nog malser.
Heb nog ergens wel eens een foto gepost...
Bericht in topic 'Post je maaltijden (met pics!)' https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/post-7488676

C82639E3-121D-4531-AE8D-D2CBEFDB5FF8.jpeg

Absoluut, dit is van 2 dagen haha🤣 heb er nu een stuk of 20 lopen. Had er meer dan 100 dat werd me iets te gek op een gegeven moment🤣
Wat een leuk idee gewoon 1 grote legkast ipv x aantal kleintjes waar maar 1 kip in past per keer! Wist al wel langer dat kippen zelden een ei breken maar had dit nog niet gezien zo.
Moesten ze dit leren in het begin of gaat vanzelf?

Ben zelf aan het plannen voor mijn eigen hok, wil 8-10 houden liefst maar zit met ruimte🥲

Wat een leuk idee gewoon 1 grote legkast ipv x aantal kleintjes waar maar 1 kip in past per keer! Wist al wel langer dat kippen zelden een ei breken maar had dit nog niet gezien zo.
Moesten ze dit leren in het begin of gaat vanzelf?

Ben zelf aan het plannen voor mijn eigen hok, wil 8-10 houden liefst maar zit met ruimte🥲
Ja gaat vanzelf, ze hebben hier een stal waar normaal 2 paarden in kunnen tot hun beschikking en daar heb ik gewoon een tv meubel in gezet zonder deurtjes er in en een randje er voor langs gemaakt. Beetje vlas er in en geef het even tijd. Als je er een haan bij hebt wel optijd de eieren weg pakken!

Ja gaat vanzelf, ze hebben hier een stal waar normaal 2 paarden in kunnen tot hun beschikking en daar heb ik gewoon een tv meubel in gezet zonder deurtjes er in en een randje er voor langs gemaakt. Beetje vlas er in en geef het even tijd. Als je er een haan bij hebt wel optijd de eieren weg pakken!
Goed idee niet te moeilijk, geen last van luis? Kan me voorstellen dat redelijk wat gaten en kieren hebt als je paardenstal gebruikt.

Nee geen hanen bij de hennen hoor dan raken ze van de leg, had wel altijd een apart hok voor hanen die kon ik zo gratis van marktplaats hale, paar weekjes vetmesten en goeie proteïne😆

Goed idee niet te moeilijk, geen last van luis? Kan me voorstellen dat redelijk wat gaten en kieren hebt als je paardenstal gebruikt.

Nee geen hanen bij de hennen hoor dan raken ze van de leg, had wel altijd een apart hok voor hanen die kon ik zo gratis van marktplaats hale, paar weekjes vetmesten en goeie proteïne😆
Ja af en toe luis maar gewoon vloer beton houden en niet te veel meuk er in zetten. Exzolt wondermiddel als ze luis hebben…!

Die is meer dan 10 jaar terug🙃
Proeverijtje doen een keer☺️🙈
Ik heb er verder nooit echt foto's van gemaakt.
Zal vast wel ergens wat nieuwers hebben gehad... maar laptop was al een flinke tijd terug overleden en mijn telefoon ook recent... dus dat soort foto's ben ik kwijt 😬

Maar altijd welkom hoor. 😇
Kan je ook wat eitjes meenemen voor mijn "gewoon kip" gerechtje. 🤪
Das wordt dan gerechtje 3 🤣

Oow die cola was ook echt serieus🙈 lijkt me echt niet lekker sorry! Misschien als ik het proef?!
Cola heeft een hoge zuurtegraad en maakt het vlees daarom zacht. Cola heb ik nooit geprobeerd, maar in stoofvlees gaat ook altijd iets zuurs en zoets. Merk je uiteindelijk niets van

Ja af en toe luis maar gewoon vloer beton houden en niet te veel meuk er in zetten. Exzolt wondermiddel als ze luis hebben…!
Exzolt gebruiken wij idd ook maar voorkomen beter dan genezen, vandaar. Betonnen vloer altijd goed ook goed schoon te houden!

Terug
Naar boven