- Waardering
- 1.160
Tijd voor een groter bord voor jou ...wat als je uitschiet liggen al je worteltjes op de grond![]()
300 gram kabeljauw, 650 gram wortelen en 360 gram aardappelgratin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een groter bord voor jou ...wat als je uitschiet liggen al je worteltjes op de grond![]()
300 gram kabeljauw, 650 gram wortelen en 360 gram aardappelgratin
DIM SUM.....!!!! mijn favo zijn de rijstflensjes !Oriental city op de Oudezijdsvoorburgwal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie goeie dim sum.
ik vind het altijd lekker om mijn grootste maaltijd in de avond te eten (1500 - 1800 kcal ongeveer), hier thuis zeggen ze ook al dat ik ipv een bord een schaal nodig heb😂Tijd voor een groter bord voor jou ...wat als je uitschiet liggen al je worteltjes op de grond
is die zooi niet teribg duur?
Buiten dat, zelfgemaakt broodje hamburger en patat voor een kwart van het geld is ook 5 keer lekkerder.
50€ voor 3 burgers, friet en drinken.
Ik maak het voor 15
Dan kom ik keer bij jou eten!
In de keuken werken, dan kan je zoveel eten als je wilt.Ontdek zojuist dat er een burger, friet & fris menu is dat buiten mn budget is & nu voel ik me extra skeer
Vind horeca echt een vreselijke omgeving om te werken, helemaal van die 17-22.00 dagen, liever 05-10.00🤣In de keuken werken, dan kan je zoveel eten als je wilt.