XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zero mayo smaakt ranzig en bevat 50 kcal 100ml, mayo friteslijn is 100 kcal per 100ml en tevens stuk beter van smaak. Neem de prijs ook niet mee daar waar de zero ellende 3/4x duurder is per liter omgereked.
Vind die van xxl wel echt goed hoor!

Vind die van xxl wel echt goed hoor!
Laatste keer dat ik die probeerde is inmiddels 2 jaar geleden maar ik vond hem zo zuur als me ex. Tevens ook die mac mayo smaakte ook naar een rioolput.
Rabeko en callowfit zijn beide net zo slecht in de zero mayo daar niet van.

Laatste keer dat ik die probeerde is inmiddels 2 jaar geleden maar ik vond hem zo zuur als me ex. Tevens ook die mac mayo smaakte ook naar een rioolput.
Die XXL mayo is inderdaad te goor om in woorden tot uiting te brengen (net als hun whey cookies and cream).
Ik vreet alleen heinz zero en vind die ook veel beter dan normale ketchup.
En grove groningse van marne.

De samenstelling is veranderd, hij is veel romiger geworden. Wel 2x zo hoog in calorieën nu..

20241018_090837.jpg

Ik zelf 8 eitjes met kaas en mijn 15 jarige zoon 4st. Hij is misschien nou nog te jong om met gewichten te trainen.... maar niet te jong om goed te eten hahaha

1729245637567.png

1729245744847.png
Het eten is er alvast. Maar als 15-jarige ben je echt niet te jong om (verantwoord) met gewichten aan het werk te gaan! Met het hormoongehalte van de puberteit, en de adaptiviteit van een jong lichaam, kun je juist dan de gains van je leven maken! Uiteraard alleen als hij daar zelf in geïnteresseerd is ;)

Ik zelf 8 eitjes met kaas en mijn 15 jarige zoon 4st. Hij is misschien nou nog te jong om met gewichten te trainen.... maar niet te jong om goed te eten hahaha

1729245637567.png

1729245744847.png
15 jaar lijkt me zeker niet te vroeg om deftig te beginnen trainen met gewichten. Trek hem mee de gym in en buffelen maar :D

Klinkt toch wel lekker hoor! :D
Zal de tijd van de maand zijn 😅
Nadat ik ze in de koelkast had gedaan waren ze beter en steviger. De tompoezen waren op. Toen heb ik ze zelf gemaakt. Soort van. Maar ik las het pakje van de pudding verkeerd en het was 100 gr bereid 112 kcal (400 kcal onbereid)... Dus uiteindelijk toch nog geteveel kcal gegeten. Wel 2.5 kg afgevallen sinds een maand. Dat was ook het doel. Dus al met al is alles wel.
PXL_20241017_152010375.jpg

Terug
Naar boven