- Waardering
- 7.576
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Kattenvoer😝Tonijn 300 calorieen 25 eiwit
![]()
Die groente zijn echt lekker, beter dan brocolli. Ik snap niet hoe mensen brocolli elke dag kunnen eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kattenvoer😝Tonijn 300 calorieen 25 eiwit
![]()
Die groente zijn echt lekker, beter dan brocolli. Ik snap niet hoe mensen brocolli elke dag kunnen eten.
Bedoel je niet "ajam pangang"?Pre workout meal. Rijst, kip, oosterse roerbakgroente, paprika, sperziebonen, beetje wok olie en atjar pangang. High carb/kcal dag.
Ziet er weer top uit man. Krijg je het wel op?
Zekers, deze gaat er nu weer in🤗
Ja dat bedoel ik.
Is er een reden dat je die laatste 0.8 gram laat staan?![]()
Rijstebloem, havermout en whey
De beuk zit er weer goed in🤗
Wat is je recept daarvoor?
Lekker man.
Eigenlijk niet, ben vrij accuraat maar op 200 gram poeder boeit mij 0,8 gram niet zoveel😃Is er een reden dat je die laatste 0.8 gram laat staan?
Thanks!Hierop gebaseerd. 😊![]()
Cottage Cheese Flatbread
Make this delicious and high protein Cottage Cheese Flatbread recipe at home with 2 simple ingredients! Low carb, easy, and versatile.theproteinchef.co
Haha, dat was niet serieus. Het viel me gewoon op dat jouw keukenweegschaal dat uberhaupt doet; mijne niet.Eigenlijk niet, ben vrij accuraat maar op 200 gram poeder boeit mij 0,8 gram niet zoveel😃
waarom eet je geen rijst meer dan?Lekker man.
Heb al maanden geen rijst meer gehad....mis het wel....vooral die ouderwetse witte rijst op de Turkse manier met boter en zout man man man heerlijk.
Koolhydraten maken je dik?
K82 zegt nergens dat ie geen koolhydraten eet he
Weet ik toch🤗 ja deze reageert er al op als je blaast 😜Thanks!
Haha, dat was niet serieus. Het viel me gewoon op dat jouw keukenweegschaal dat uberhaupt doet; mijne niet.
Oh oeps. Dan alleen rijst wat je dik maakt?
Vanaf 2kg per dag ongekookt voor de meeste mensen wel ja