XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20241027_201659.jpg

Hoe maak je deze? vorige keer had ik een recept van internet afgehaald, maar ging compleet mis haha
(verhouding ~ 45g chiazaad- 300ml amandeldrink). gelijk goed mengen met garde, en aantal keer mengen met 10 min tussentijd. dan uur of 4 laten staan in koelkast.
je kunt erbij doen wat je wilt, wordt het dikker van. mijn walnoten zijn gezakt naar bodem

Laatst bewerkt:
Zit je nog steeds laag in de carbs?🤭
10 dagen op een diët break geleefd en op 2600kcals gegeten, echt heerlijk hoor meen ik echt.
Sinds vandaag weer verder met cutten en deze week staat op 2300 en volgende week gaan we naar 2000kcals.

Ik wil echt droog droog worden, liefst onder de 10%, ik vind mezelf nog te dik terwijl iedereen nu begint dat ik echt droog ben hahhha mnaar heb nog te veel vetjes vind ik dus we gaan weer verderpushen.

Maar zo'n pauze voor een dag of 10 is totaal niet verkeerd zo na 4 maand cutten.

Die sperziebonen blijven ook wel mijn favoriet hoor 🥰
Sperziebonen zijn echt master, vooral als ze niet te lang gekookt zijn en nog knapperig als je ze stuk bijt, ik hou er echt van.
Kip erbij en ik ben blij.

Idd, gaat toch nog de pan in.

Kweet alleen niet hoe het zit qua reststoffen van chemicaliën uit het plastic maar dat zal wel meevallen voor die korte duur.
Als je het 3 dagen rauw bewaard heb ik slechte ervaring mee van de turk, is wel veel lekkerder maar minder lang houdbaar als supermarktkip. Die worden begast

Terug
Naar boven