- Waardering
- 27.827
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Gewoon CoQ10

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon CoQ10

ik haal meestal 2,5 kilo per keer en doe daar dan 4/5 dagen over om op te maken. nooit ziek geworden ervan of iets in die trant soms zelfs wel een week later nog zelfs.Van de Turk moet je dezelfde dag nog bereiden is mijn ervaring.
Supermarkt kip is kosher? Badum tss
Is onzin, ik doe het in mijn diepvries en kan dat echt lang bewarenik haal meestal 2,5 kilo per keer en doe daar dan 4/5 dagen over om op te maken. nooit ziek geworden ervan of iets in die trant soms zelfs wel een week later nog zelfs.
Dus vanwaar dat jij zegt zelfde dag nog bereiden?
Meestal krijg je van de Turks/Syrische winkel ontdooide kipfilet. denk dat hij daar op doeltik haal meestal 2,5 kilo per keer en doe daar dan 4/5 dagen over om op te maken. nooit ziek geworden ervan of iets in die trant soms zelfs wel een week later nog zelfs.
Omdat het vaak diepvries kip is die ze zelf ontdooien (vandaar dat het zo goedkoop is), dus na 24 uur begint het al te meuren e an 48 uur moet het eigenlijk weg.ik haal meestal 2,5 kilo per keer en doe daar dan 4/5 dagen over om op te maken. nooit ziek geworden ervan of iets in die trant soms zelfs wel een week later nog zelfs.
Ja no shit in de diepvries.Is onzin, ik doe het in mijn diepvries en kan dat echt lang bewaren
Zou je niet eens je fornuis schoonmaken ?
Waar blijft de chiazaadpudding ?

Krijg al vitamine trek als ik jouw schaaltjes zie
Voelt echt als snoepen tijdens het cutten. 😁
Ziet er altijd heerlijk uit. Maar ik eet bijna geen fruit gek genoeg 😅
okee, nouja het gaat gewoon goed bij mij, zal ik wel een goede turk hebben. plus doe de zak/tas ook weer luchtdicht dicht en licht in de groente/vlees las in de koelkast.Omdat het vaak diepvries kip is die ze zelf ontdooien (vandaar dat het zo goedkoop is), dus na 24 uur begint het al te meuren e an 48 uur moet het eigenlijk weg.
Nu is de ene Turk de ander niet, maar een week zonder verpakt in beschermende atmosfeer of vacuumverpakt, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Bloedgesteld aan lucht gaat het meestal hard.
Ja no shit in de diepvries.
ik heb ook jarenlang bij hen gekocht en leef nog steeds. veel wat men leert in de horeca kan ik wel begrijpen, qua (salmonella) bacteriën etc, maar als je verder gezond bent, valt het allemaal wel meeokee, nouja het gaat gewoon goed bij mij, zal ik wel een goede turk hebben. plus doe de zak/tas ook weer luchtdicht dicht en licht in de groente/vlees las in de koelkast.
🤣🤣🤣Omdat het vaak diepvries kip is die ze zelf ontdooien (vandaar dat het zo goedkoop is), dus na 24 uur begint het al te meuren e an 48 uur moet het eigenlijk weg.
Nu is de ene Turk de ander niet, maar een week zonder verpakt in beschermende atmosfeer of vacuumverpakt, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Bloedgesteld aan lucht gaat het meestal hard.
Ja no shit in de diepvries.
Hier maakt iedereen zich er druk om maar als je in Marokko of Turkije kijkt dan hebben ze daar toch beetje meer weerstand 🤣ik heb ook jarenlang bij hen gekocht en leef nog steeds. veel wat men leert in de horeca kan ik wel begrijpen, qua (salmonella) bacteriën etc, maar als je verder gezond bent, valt het allemaal wel mee
Ik koop m'n kip ook vaak bij de Turk. Je hoeft geen chefkok te zijn om te snappen dat wanneer je kip gaat meuren dat het niet meer goed is.ik heb ook jarenlang bij hen gekocht en leef nog steeds. veel wat men leert in de horeca kan ik wel begrijpen, qua (salmonella) bacteriën etc, maar als je verder gezond bent, valt het allemaal wel mee
Zit allemaal tussen de oren!Hier maakt iedereen zich er druk om maar als je in Marokko of Turkije kijkt dan hebben ze daar toch beetje meer weerstand 🤣
Ik kan bijna rauwe kip eten en mijn heeft al voedselvergiftiging als ze erna kijkt! Best grappig hoe verschillend een menselijk lichaam werkt.