- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe het precies zo! Weeg wel de chicken strips even af die ik er overheen gooi die komen uit de diepvries🤗Precies. Doe ik trouwens met meer dingen, bijv. als ik 3x lunch prep. Totalen zijn precies, verdeling is gewoon op het zicht. Dus exacte kcal per lunch kunnen paar procent variëren, maar over die drie dagen genomen klopt het gewoon.
Ja die foto van je pindakaas broodje had je al twee uur voor het posten laten zien dikkie🤣Je zou bijna denken dat jij meer weet🤣🤣
Na de 3e (beginnende) hypo in 2 weken ben ik er klaar mee inderdaad! Mijn lichaampje gewoon gebouwd voor veel en vet vreten 🤣😜
Bakkie kwark met appeltje een bulk snack?😮
haha als je mijn ontbijt/lunch en avondeten ziet is dit nog maar een snack🥱Bakkie kwark met appeltje een bulk snack?😮
Das eerder een cut snackje 🤣
Dat bedoel ik ook hé 😉haha als je mijn ontbijt/lunch en avondeten ziet is dit nog maar een snack🥱
Goed bezig!
Ja soms doe ik er wat door, alleen vind het zelf altijd lekker om veel te eten (ook in de bulk)Dat bedoel ik ook hé 😉
Dit is een mini snackje... ik zou als snack er op zijn minst nog een onsje havermout/creusli/muesli doorgooien.
Naast de gewone maaltijden.
Ik zag deze pasta gister liggen in het schap van de Lidl
Heerlijk hoor, blikkie Sprite Zero erbij, altijd goed.
Hij eet er 1800 te veel die papz*k😇Heerlijk hoor, blikkie Sprite Zero erbij, altijd goed.
5300kcals per dag, toch?
Tegenover mijn 1800...
SkinnyBitch gaat zo naar de gym
5631 zonder de sambal en light saus😃Heerlijk hoor, blikkie Sprite Zero erbij, altijd goed.
5300kcals per dag, toch?
Tegenover mijn 1800...
SkinnyBitch gaat zo naar de gym
Kom maar effe samen flexxen voor de mirror😘 ik weet nog wel een goede spiegel bij @brian0206 in de gym😃
deze gaat bekend worden al DE spiegel5631 zonder de sambal en light saus😃
Kom maar effe samen flexxen voor de mirror😘 ik weet nog wel een goede spiegel bij @brian0206 in de gym😃

5631 zonder de sambal en light saus😃
Nee dank je zo diepe cut heb ik ook weer niet gedaan 🤣😜
Je die spiegel is echt gaaf, is goed voor de ego🤣🤣
Nou die spiegel bij Brian in de gym is echt baas hoor🤣 die werkt in de breedte🤣Nee dank je zo diepe cut heb ik ook weer niet gedaan 🤣😜