- Waardering
- 7.525
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had een naald op de foto liggen. Dacht even na je vorige berichtjes dat je heroine verslaafd was en bijna je ouders gebeld 😜Opbouwen ja nu ondertussen 200 test 150 primo, zondag blijft altijd lastig
Miss woar die vandoan komst hier heet'n die frituurde dingen patat 'n komt 't als eerpeln de grond uut
En nu doet je oplader het weer? 😊@Gremlin @Bullshark @K82 @GruX
Haha zie nu pas🤣🤣 mn telefoon wou gisteren niet meer opladen, heb puntje van naald geknipt en hiermee een hele hamster aan stof uit het oplaadgaatje gepulkt
Wel stuk beter ja maar niet zo snel als was
Misschien kan je een nieuwe halen voor een prikkie.
Gewoon ff met stofzuiger er op, met smalle opzetstuk. Daarna met fohn, omdat er ook vocht in kan zitten.@Gremlin @Bullshark @K82 @GruX
Haha zie nu pas🤣🤣 mn telefoon wou gisteren niet meer opladen, heb puntje van naald geknipt en hiermee een hele hamster aan stof uit het oplaadgaatje gepulkt
Heb idd mooi opzet stukje voor gemaakt van een rietje maar zat echt muurvast daarbinnenGewoon ff met stofzuiger er op, met smalle opzetstuk. Daarna met fohn, omdat er ook vocht in kan zitten.
Jij krijgt je huisdieren dus van de verzekering?Valt toch op, grijze op tafel.
En ik heb een hoog bijziend paar ogen, links -11 en rechts -7, ik zou echt een kuthavik/arend zijn die overal tegen aan vliegt....
Maar goed, grijze prikker dus...
Je moet de bak er eerst rond uit doen en dan wegen
Tuurlijk weet ik dat! Het was even een check of ik ongeveer een pond had😃 Het steekt niet om 20 gram van het bakje🤗.
Tenzij je cut, het bakje eet je toch niet dus des te beter🤣