- Waardering
- 7.524
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik vind cutten maar niks🤭Tenzij je cut, het bakje eet je toch niet dus des te beter🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind cutten maar niks🤭Tenzij je cut, het bakje eet je toch niet dus des te beter🤣
Grappig dat we dezelfde weegschaal hebben.
De discipline heb ik zeker en vind het resultaat ook mooi van cutten….. maar toch vind ik het met trainen fijner om iets een laagje te hebben🤗@Brownie88 niemand niet denkik, ik zie het altijd als een zelfdiscipline test.. bulken daarintegen echt gewoon heerlijk
Prima weegschaaltje hoor😛 de kleur roze zou ik ook zo kopen maakt me niks uit hahaGrappig dat we dezelfde weegschaal hebben.
Alleen heeft mijn vriendin een roze voor me gehaald.....gewoon een roze....
#ikwilgeenroze
#maaktnietuitwateenandermooivindt
#ikwilgewoongeenroze
Zo te zien ben jij ook klaar met de cut🤣
Als je twee maaltijden doet met een bak van 1kg, dan haal je er niet meer kwark uit dan die ene kilo. Ongeacht hoe je het verdeeld.
Maak er een mooie dag van Sue!Zo alles gereed gemaakt voor de dag , kindjes en lunch.. Nu mijn Moringa Collageen smoothie tot lunch en dan de hectiek (city traffic) over me heen laten komen.
![]()
Je bak er "rond uit doen".....
Als je de weegschaal op 0 zet dan kan je er precies genoeg voor de eigen wensen 500g uithalen. Anders eet je de ene dag een paar gram meer, de volgende dag een paar gram minder.Maak er een mooie dag van Sue!
🍀
Wat is dit voor taal, waar kom jij vandaan?
"Ik doe mijn bak er rond uit"
Nog nooit zoiets gehoord.
Ik is nieuwsgierig waar dit vandaan komt.
(leeg bakje weegt 25gr zonder deksel, maar gekke is dat er ook merken zijn met dikker plastic en die wegen 40gr, lidl bakken zijn 25gr)
Thx en jij ookMaak er een mooie dag van Sue!
🍀
Wat is dit voor taal, waar kom jij vandaan?
"Ik doe mijn bak er rond uit"
Nog nooit zoiets gehoord.
Ik is nieuwsgierig waar dit vandaan komt.
(leeg bakje weegt 25gr zonder deksel, maar gekke is dat er ook merken zijn met dikker plastic en die wegen 40gr, lidl bakken zijn 25gr)
Ooit, in een verre toekomst, ergens tussen tijd en ruimte in....kunnen mensen 1.2kg kwark uit een bak van 1kg halen....Als je twee maaltijden doet met een bak van 1kg, dan haal je er niet meer kwark uit dan die ene kilo. Ongeacht hoe je het verdeeld.
Ooit? Nee joh, gewoon meer of minder water toevoegen.Ooit, in een verre toekomst, ergens tussen tijd en ruimte in....kunnen mensen 1.2kg kwark uit een bak van 1kg halen....
Ooit....
Precies. Doe ik trouwens met meer dingen, bijv. als ik 3x lunch prep. Totalen zijn precies, verdeling is gewoon op het zicht. Dus exacte kcal per lunch kunnen paar procent variëren, maar over die drie dagen genomen klopt het gewoon.Als je twee maaltijden doet met een bak van 1kg, dan haal je er niet meer kwark uit dan die ene kilo. Ongeacht hoe je het verdeeld.
Je zou bijna denken dat jij meer weet🤣🤣
Mooi woord. Kom je uit België?