Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zon 400 gram spinazie ongekookt en een pangafilet, 2e pangafilet was nog in de maak![]()
Wauw! Heb je een receptje van die kipcorns? Ziet er allemaal heerlijk uit

Brotip, maak het met casein. Doe ik zelf ook, dan wordt het een stuk dikker. Wanneer je bijv bevroren fruit, casein, ijsblokjes en melk in de blender gooit wordt dit heerlijk.
Wauw! Heb je een receptje van die kipcorns? Ziet er allemaal heerlijk uit
kipfilet in repen snijden
bruinbroodje drogen in de oven om verse paneer van te maken. Ik heb 1 volkoren broodje gebruikt voor een hele kipfilet.
1 groot eiwit
klein beetje boekweit meel
kruiden
kipfilet even in de bloem
even in het eiwit
even voor het broodkruim
op een bakvelletje in de oven knallen. Mag best wel op 200 - 220 graden omdat de reepjes best dun zijn. zo worden ze sneller bruin en blijft je kip mals!
YAMMIE!? :-)
Brotip, maak het met casein. Doe ik zelf ook, dan wordt het een stuk dikker. Wanneer je bijv bevroren fruit, casein, ijsblokjes en melk in de blender gooit wordt dit heerlijk.
Alleen was ik iets te gul met het ijs...Thnx BroCef, had ik ook gedaanAlleen was ik iets te gul met het ijs...
De consistentie was op een bepaald punt perfect, maar ik wilde natuurlijk meer XD. Binnekort poging 2.

Rustdag meal
1: bromelette: 3 eieren, 1 plakje kaas, 3 plakjes schouderham, 20g linessa smeerkaas, 5g kokosolie zout, peper, bieslook, peterselie
2: casein fluff: 50g caseine (cookies cream), 250ml halfvolle melk, 50g bosbessen, kaneel