AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Vegan burgers

IMG_8695.jpeg

Thnx! Houd gewoon heel erg van pizza!!! Maar lastig tijdens het cutten. Dus experimenteer ik hier wat mee.
Deze keer wat te avontuurlijk geweest met meerdere aanpassingen tegelijk, denk ik.
De volgende keer ga ik weer terug naar de basis, ook al vind ik die nog net te omelet achtig om voldoende op pizza te lijken. Een wrap lijkt er meer op, maar de cottage cheese bodem bevat veel meer proteïne. 😊 En is ook gewoon lekker. Maar niet echt pizza.
Begrijp ik ook wel weer heb toen van een stagiaire op de middelbare school geleerd hoe je echt goed die pizza maakt door deeg ban van ene naar ander hand te flippen terwijl het ook nog rond draait en heb zelf recept bedacht voor pikantere saus zo heb ik ook zeker wel een half jaar lang minstens 4 pizzas per week gegeten. Heb dat saus recept toen verkocht aan lokale pizzaria voor 150euro en 3 gratis pizzas naar keuze😁 ben benieuwd of nog ergens heb liggen nu ik eraan denk

Rustig aandoen dan je hoort het veel.
Beter nu rust en sneller beter als doorgaan en nog zieker worden. Ik spreek uit ervaring.

Terug
Naar boven