MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Brood met kaas en en een flink stuk boeren leverworst. Verder magere yoghurt met whey, bramen, frambozen en psylliumvezels.

Vandaag iets minder calorieën dan normaal op een low kcal/carb dag. Kom uit op 1539 kcal omdat ik na de 2 sneetjes brood van vanmorgen niks meer ga eten met kh's.
1000004926.jpg

Laatst bewerkt:
Mocht eindelijk weer een week of 8 trainen sinds de operatie aan mijn navelbreuk. Afgelopen weekend opgenomen geweest in het ziekenhuis met hevige steken in de buik. Vermoeden was een nieuwe breuk maar uit een echo bleken het galstenen te zijn. Galblaas is er direct uitgehaald dus we liggen er weer even uit.. 🙃
IMG_1018.jpeg

Mocht eindelijk weer een week of 8 trainen sinds de operatie aan mijn navelbreuk. Afgelopen weekend opgenomen geweest in het ziekenhuis met hevige steken in de buik. Vermoeden was een nieuwe breuk maar uit een echo bleken het galstenen te zijn. Galblaas is er direct uitgehaald dus we liggen er weer even uit.. 🙃
IMG_1018.jpeg
Sterkte met het herstel!

Post-workout
20241115_130105.jpg

IMG_1018.jpeg
Beterschap😘

IMG_1018.jpeg
Heel veel beterschap gewenst je komt 10x sterker terug

Lijkt wel patat dag vandaag

Wederom een salade:
20241117_175709.jpg

En cottage cheese pizza experiment nummer zoveel:
20241117_182724.jpg

Helaas bleek de bodem onderaan in het midden nog erg vochtig, dus op de kop nog een poos opnieuw in de oven gedaan.
Tadaa:
20241117_185257.jpg

Gelukkig smaakte het alsnog goed.

• Heart
Waarderingen: Loca
Ziet er voor mij nogsteeds lekker uit maar dat je er nogsteeds niet zat van bent hoe het ook smaakt 🤣
Merk je nog wel verbetering in je recept?
Thnx! Houd gewoon heel erg van pizza!!! Maar lastig tijdens het cutten. Dus experimenteer ik hier wat mee.
Deze keer wat te avontuurlijk geweest met meerdere aanpassingen tegelijk, denk ik.
De volgende keer ga ik weer terug naar de basis, ook al vind ik die nog net te omelet achtig om voldoende op pizza te lijken. Een wrap lijkt er meer op, maar de cottage cheese bodem bevat veel meer proteïne. 😊 En is ook gewoon lekker. Maar niet echt pizza.

Terug
Naar boven