Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Ik krijg wel van meer dingen een goed gevoel wat als raar beschouwd word.Alleen als het een goed gevoel gaf. Want dat is heel raar 🫢
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg wel van meer dingen een goed gevoel wat als raar beschouwd word.Alleen als het een goed gevoel gaf. Want dat is heel raar 🫢
Nee niet tijdens kerst dat zou raar zijn.
Tuurlijk word je niet dik van 1 oliebol en als je echt een eetstoornis hebt verzin je wel een manier om te doen alsof en zorg je wel dat het niet opvalt 🤣Alsof een extra oliebol met kerst men dik maakt. Eetstoornissen worden zichtbaar aan de buitenwereld met kerst door diegene die niet eens een extra wortel durven te eten.
Ik zou zeggen probeer het hahahaIk vind dit leuke adviezen. Geldt dat ook voor 5 x 1x een oliebol denk je?
![]()
Laf gedoe. Zuip dan meteen een hele beslagkom leeg stiekem op de wc waar niemand het ziet.Ik vind dit leuke adviezen. Geldt dat ook voor 5 x 1x een oliebol denk je?
![]()
Oliebollen zijn fijn, heb ze nog niet gehad want als ik aan 1 begin gaat de hele schaal eraan. Met de jaarwisseling misschien 🙈Tuurlijk word je niet dik van 1 oliebol en als je echt een eetstoornis hebt verzin je wel een manier om te doen alsof en zorg je wel dat het niet opvalt 🤣
Laf gedoe. Zuip dan meteen een hele beslagkom leeg stiekem op de wc waar niemand het ziet.
Hey je hebt wat op je gezicht. Neee hooor ik eet niks!!!!!!
Thats the spirit.Tuurlijk en daarna eet ik een blok frituurvet op voor de ware smaakbeleving 👌
Ik bewaar het ook voor de jaarwisseling, eens kijken of ik ergens glutenvrije kan krijgen🤔Oliebollen zijn fijn, heb ze nog niet gehad want als ik aan 1 begin gaat de hele schaal eraan. Met de jaarwisseling misschien 🙈
Stel je eet 1 niet glutenvrije oliebol, ga je daar bad op?Ik bewaar het ook voor de jaarwisseling, eens kijken of ik ergens glutenvrije kan krijgen🤔
Ja😩 kleine zusje had laatst koekjes gebakken op school en had er daar 1 van gegeten want dat kon ik niet weigeren dat koppie haha, 2 dagen last van gehad, mega irritantStel je eet 1 niet glutenvrije oliebol, ga je daar bad op?
Ik weet niet wát dit is, maar het ziet er onnoemelijk veel beter uit dan die bruine kots 5 cm hierboven
(sorry)vind je dat zo fijn eten? Op de bank?
Niet altijd haha maar had het koud🤣