Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.753
Haha snap ik
Leuke nagel lak trouwens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha snap ik
Leuke nagel lak trouwens
Van @vntl kreeg ik een velvet oreo cookie 😍Ik weet niet wát dit is, maar het ziet er onnoemelijk veel beter uit dan die bruine kots 5 cm hierboven(sorry)
Liefde gaat door de maag🙈
hahaha, gewoon zelf een extra vriezer kopen om je maaltijden in te zettenHeel lief!😊 En ze zijn inmiddels wel wat gewend gelukkig met 2 dochters die er zo mee bezig zijn haha, denk dat die blij zijn als de andere ook uit huis is en ze hun koelkast en vriezer niet meer hoeven op te offeren 🤣
rizz
Dit soort voedsel wordt de komende tijd mijn main focus, vlees en zuivel ga ik enorm beperken en dan ben ik benieuwd wat het kan doen voor me.
![]()
![]()
Wat is de reden dat je dit doet?Dit soort voedsel wordt de komende tijd mijn main focus, vlees en zuivel ga ik enorm beperken en dan ben ik benieuwd wat het kan doen voor me.
![]()
![]()
De gezondheid.
Het ziet er in ieder geval wel lekker uit!De gezondheid.
![]()
Momenteel heb ik gekozen voor poreischeuten, kurkumawortel, radijsjes, koriander, passievrucht, physalis, waterkers, vijg en banaan, net ook een paar lychees en druiven gegeten, ontbijt was 2 sinaasappels, blauwe bessen, een paar dadels en verse gember.
geen haat, maar een dieet zonder vlees is niet echt gezond. Zorg wel dat je genoeg ijzer, B12, zink en omega 3 binnenkrijgt! Succes, hoop dat het voor jou werkt!De gezondheid.
![]()
Momenteel heb ik gekozen voor poreischeuten, kurkumawortel, radijsjes, koriander, passievrucht, physalis, waterkers, vijg en banaan, net ook een paar lychees en druiven gegeten, ontbijt was 2 sinaasappels, blauwe bessen, een paar dadels en verse gember.
Want?
Oh zo dol op die dingen. Moet mij beheersen om dat bakje niet in 1x helemaal leeg te eten

Enkel bonen en linzen en ik raak er meer en meer van overtuigd dat vlees toch niet zo gezond is, melk trouwens ook niet maar ik ben nog lang niet klaar om Brinta, whey en fine ricepowder met melk ook te laten vallen, sowieso de hard bewerkte shit eruit, daar ben ik al langer bezig.geen haat, maar een dieet zonder vlees is niet echt gezond. Zorg wel dat je genoeg ijzer, B12, zink en omega 3 binnenkrijgt! Succes, hoop dat het voor jou werkt!
Probleem is vooral bij veganistisch. Vlees valt makkelijk te vervangen, maar andere dierlijke producten is moeilijker (icm te weinig eten).geen haat, maar een dieet zonder vlees is niet echt gezond. Zorg wel dat je genoeg ijzer, B12, zink en omega 3 binnenkrijgt! Succes, hoop dat het voor jou werkt!