- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coke??op smaak gebracht met een carribisch streek product
Zit meer vlees aan dan ik zou verwachten. Zit je in Chili of Peru atm?Cuy ofwel cavia.
![]()
![]()
En de gevulde pepers met beef (rocotto releno) en een beefsoup.
![]()
Hier in Peru zijn cocabladeren, -snoepjes en -thee gelegaliseerd.Chocolade melk op smaak gebracht met een carribisch streek product. Nou weer naar huis en de horizontale tijdversnelling in.

Peru.Zit meer vlees aan dan ik zou verwachten. Zit je in Chili of Peru atm?
Maté de coca best lekkerHier in Peru zijn cocabladeren, -snoepjes en -thee gelegaliseerd.

Nice!! Pisco sour was mijn favoriete aperó. Geniet van de keuken en je trip!Gisteren kookles gehad. Nu onderweg naar de Amazone.
Pisco sour, papa a la huancaína en lomo saltado.
Thanks kerel!Zozo nice hoor. Ziet er strak uit maat! Kan je zo in een restaurant serveren. Sterker nog, dat ziet er beter uit dan wat ik vanavond meegaf in t restaurant waar ik werkte. Een stuk beter zelfs.
Wat is het allemaal voor lekkers als ik vragen mag.

De familie had broccoli en kip voor me neergezet voor gourmetten 2e kerstdag en een glutenvrij stokbroodje gebakken ❤️ dus zeker overleefd haha
Lieve familie heb je dan! dat ze er rekening mee houdenDe familie had broccoli en kip voor me neergezet voor gourmetten 2e kerstdag en een glutenvrij stokbroodje gebakken ❤️ dus zeker overleefd haha
Heel lief!😊 En ze zijn inmiddels wel wat gewend gelukkig met 2 dochters die er zo mee bezig zijn haha, denk dat die blij zijn als de andere ook uit huis is en ze hun koelkast en vriezer niet meer hoeven op te offeren 🤣Lieve familie heb je dan! dat ze er rekening mee houden
Heb ruim een halve kilo nog in de koelkast liggen.
Heb net een tweede pak serrano ham weg gedrukt. Heb ik nu een stoornis?Alsof een extra oliebol met kerst men dik maakt. Eetstoornissen worden zichtbaar aan de buitenwereld met kerst door diegene die niet eens een extra wortel durven te eten.
Uiteraard noemt men het hier discipline net zoals men hier bepaald eten “goed” en “slecht” noemt.
Alsof een extra oliebol met kerst men dik maakt. Eetstoornissen worden zichtbaar aan de buitenwereld met kerst door diegene die niet eens een extra wortel durven te eten.
Uiteraard noemt men het hier discipline net zoals men hier bepaald eten “goed” en “slecht” noemt.
Heb net een tweede pak serrano ham weg gedrukt. Heb ik nu een stoornis?
En dan bedoel ik voeding gerelateerd voor de grapjassen onder ons.