MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Kerst restjes
20241227_115639.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
Zozo nice hoor. Ziet er strak uit maat! Kan je zo in een restaurant serveren. Sterker nog, dat ziet er beter uit dan wat ik vanavond meegaf in t restaurant waar ik werkte. Een stuk beter zelfs.

Wat is het allemaal voor lekkers als ik vragen mag.
Thanks kerel!
Het was:

Gang 1) Australische black angus entrecote, gefrituurde knoflook, bosui.
'sausje' van gember, mirin, yuzu, rijstazijn, soya, suiker. (Beetje ponzu dus)

Gang 2) Pulled aubergine met burrata, basilicum-olie en geroosterde pistache.

Gang 3) Bavette-rollade met pistachepesto, aardappel-knolselderijpuree, haricot verts met spek

Gang 4) Espresso martini mousse (Soort tiramisu'tje, was erg lekker)

Ben geen held in platen, maar heeft allemaal fantastisch gesmaakt!

Lang niks van je gezien! Nice pics 🥰

Thanks! Ja haha, wil graag wat actiever zijn maar met werk/sport/(on)sociaal leven valt de forum activiteit altijd wat weg :(

Allemaal de kerstdagen overleefd?

Lieve familie heb je dan! dat ze er rekening mee houden
Heel lief!😊 En ze zijn inmiddels wel wat gewend gelukkig met 2 dochters die er zo mee bezig zijn haha, denk dat die blij zijn als de andere ook uit huis is en ze hun koelkast en vriezer niet meer hoeven op te offeren 🤣

Alsof een extra oliebol met kerst men dik maakt. Eetstoornissen worden zichtbaar aan de buitenwereld met kerst door diegene die niet eens een extra wortel durven te eten.

Uiteraard noemt men het hier discipline net zoals men hier bepaald eten “goed” en “slecht” noemt.

Alsof een extra oliebol met kerst men dik maakt. Eetstoornissen worden zichtbaar aan de buitenwereld met kerst door diegene die niet eens een extra wortel durven te eten.

Uiteraard noemt men het hier discipline net zoals men hier bepaald eten “goed” en “slecht” noemt.
Heb net een tweede pak serrano ham weg gedrukt. Heb ik nu een stoornis?

En dan bedoel ik voeding gerelateerd voor de grapjassen onder ons.

Allemaal de kerstdagen overleefd?

Je zult trots op me zijn 🤭

Heb net een tweede pak serrano ham weg gedrukt. Heb ik nu een stoornis?

En dan bedoel ik voeding gerelateerd voor de grapjassen onder ons.

Alleen als het een goed gevoel gaf. Want dan is het raar en tijd voor professionele hulp ✌️

Terug
Naar boven